GuidZP400 |
9d5e7b15-894e-4f2a-a823-be7e6a7f8c56
|
Biuletyn |
523923-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Regon |
28860400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
5UE410 – Erasmus
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB, Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby UMB z podziałem na 2 części
|
Numer referencyjny |
AZP/261/D/39/AZ-231/4/MEBLE-1/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby UMB z podziałem na 2 części
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem;
4) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę),
5) wypełniony załącznik Nr 5 do SIWZ – (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia) - do oferty należy dołączyć próbki oferowanych produktów równoważnych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego
6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy:
a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy,
b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron,
c. zmiana jest korzystna dla Kupującego,
d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|