dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby UMB z podziałem na 2 części

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523923-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby UMB z podziałem na 2 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d5e7b15-894e-4f2a-a823-be7e6a7f8c56
Biuletyn 523923-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 5UE410 – Erasmus
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby UMB z podziałem na 2 części
Numer referencyjny AZP/261/D/39/AZ-231/4/MEBLE-1/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby UMB z podziałem na 2 części
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-20T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 4) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 5) wypełniony załącznik Nr 5 do SIWZ – (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia) - do oferty należy dołączyć próbki oferowanych produktów równoważnych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego 6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców, (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 4 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, c. zmiana jest korzystna dla Kupującego, d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)