Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523653-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331400001, 331416422, 302161306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadania:
Zadanie nr 1 – Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow CPV 33140000-1
Zadanie nr 2 – Drut do migdałków CPV 33140000-1
Zadanie nr 3 – Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna CPV 33141642-2
Zadanie nr 4 – Opaski do kodów kreskowych CPV 30216130-6
Zadanie nr 5 - Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego,
•przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
•dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
•posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych.
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Dotyczy zadanie nr 1 – 4:
Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r.
Dotyczy zadanie nr 5:
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 183b8a7e-a139-4b72-9e08-c782c0b99e56
Biuletyn 523653-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Regon 00030643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (018) 44388-77; 443-66-35
Zamawiajacy fax (018) 4438540; 443-86-01
Zamawiajacy email sns@pro.onet.pl
Adres strony url www.szpitalnowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital im.J.Śniadeckiego zespół ds zamówień publicznych ul.Młyńska 5, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny DA.271-39/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadania: Zadanie nr 1 – Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow CPV 33140000-1 Zadanie nr 2 – Drut do migdałków CPV 33140000-1 Zadanie nr 3 – Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna CPV 33141642-2 Zadanie nr 4 – Opaski do kodów kreskowych CPV 30216130-6 Zadanie nr 5 - Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna CPV 33100000-1 Przedmiot zamówienia obejmuje: •dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego, •przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego, •gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące, •dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi: •być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub •posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych. 3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni. 4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5 5.Termin wykonania zamówienia. Dotyczy zadanie nr 1 – 4: Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r. Dotyczy zadanie nr 5: Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 105966,10
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci •Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ; •Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerem katalogowym). •Wpis do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracja Zgodności CE
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 6 ustawy przekazuje Zamawiającemu: -listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 8 Projekt umowy
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43820,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drut do migdałków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5080,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Drut do migdałków
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141642-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10584,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opaski do kodów kreskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42778,40
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opaski do kodów kreskowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3703,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)