Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych

Publication date 2017-06-07
End date 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527359-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, tj. wkładów atramentowych, tonerów, kaset, taśm, folii oraz rolek do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1feb84cc-2d70-40dc-a5e2-dc0d4e7fd202
Biuletyn 527359-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samdzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
Numer referencyjny TP.382.58.2017 JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, tj. wkładów atramentowych, tonerów, kaset, taśm, folii oraz rolek do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 74848,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) karty techniczne ze zdjęciem oraz wydajnością produktów, które mają być dostarczone; 2) dokument potwierdzający zgodność z normami ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711; 3) oświadczenie o nienaruszeniu praw patentowych innych producentów – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)