GuidZP400 |
b862f407-bc6f-45e1-87db-52bd3b340732
|
Biuletyn |
528957-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Handlowych im. Marii Dąbrowskiej
|
Regon |
20102300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaliska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-602
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 341 14 01,
|
Zamawiajacy fax |
52 341 14 01 wew. 13
|
Zamawiajacy email |
szkola@zsh.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Akcja-kwalifikacja
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Handlowych im. Marii Dąbrowskiej w Bydgoszczy, ul. Kaliska 10, 85-602 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów, urządzeń drukujących oraz skanera
|
Numer referencyjny |
ZSH.341.01.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki atramentowej, skanera płaskiego dla Zespołu Szkół Handlowych im. Marii Dąbrowskiej w Bydgoszczy, w ramach projektu pn. „Akcja - kwalifikacja” nr RPKP.10.01.03-04-0002/16-00, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opisy oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Z treści przedłożonego dokumentu musi wynikać nazwa producenta oraz model oferowanego produktu oraz opis potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają parametry techniczne Zamawiającego określone w § 3 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa,
3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy;
2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego;
3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
4) w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie;
5) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Składanie ofert: w siedzibie Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy, ul. Kaliska 10, 85-602 Bydgoszcz, pok. Nr 1 (sekretariat) do dnia 20 czerwca 2017 r. do godz. 13:15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 czerwca 2017 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy w pokoju nr 9.
|