Dostawa szaf kartotekowych – metalowych, szafek na klucze i szafek depozytowych na telefony komórkowe (3 pakiety)

Publication date 2017-06-08
End date 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Systemy aktowe,
  • Meble do przechowywania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528783-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391322008, 391730005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
- szaf kartotekowych - metalowych w ilości 35 szt.;
- szafek na klucze w ilości 50 szt.
- szafek depozytowych na telefony komórkowe w ilości 40 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ, opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cccc8230-dba4-483f-975b-1f4e2162f873
Biuletyn 528783-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
Regon 43026882400000
Zamawiajacy adres ulica Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 183 530,
Zamawiajacy fax 261 183 501
Zamawiajacy email rzilublin.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.rzilublin.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzilublin.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumienu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 113) osobiście lub za pomocą posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, kancelaria (pokój nr 105)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szaf kartotekowych – metalowych, szafek na klucze i szafek depozytowych na telefony komórkowe (3 pakiety)
Numer referencyjny ZP/PN/25/WGSI/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - szaf kartotekowych - metalowych w ilości 35 szt.; - szafek na klucze w ilości 50 szt. - szafek depozytowych na telefony komórkowe w ilości 40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ, opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39132200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 1; 2.opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 2; 3.opis przedmiotu zamówienia dot. pakietu nr 3;
Inne dokumenty niewymienione 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wystawione przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentacji w prowadzonym postępowaniu w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i innych dokumentów oraz zawarcia umowy;
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdego pakietu oddzielnie o niżej wymienionej wartości; Pakiet nr 1 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych) Pakiet nr 2 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) Pakiet nr 3 640,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 12.00 dnia 21.06.2017r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20 – 020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w formie oryginału: a) w pokoju nr 105 (kancelaria), lub b) w pokoju nr 113 (sekcja zamówień publicznych), lub c) dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. najpóźniej do godz. 12.00 dnia 21.06.2017r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy p.z.p.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: -wystąpienia siły wyższej (zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, 2. Zmianę Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa szaf kartotekowych - metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39132200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szaf kartotekowych - metalowych w ilości 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa szafek na klucze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szafek na klucze w ilości 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa szafek depozytowych na telefony komórkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szafek depozytowych na telefony komórkowe w ilości 40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)