Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

Publication date 2017-06-09
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529802-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek:
Pakiet 1. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe
Pakiet 2. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących oryginalne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da34eea3-1c32-43dc-a660-c5d74c4ace2b
Biuletyn 529802-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759,
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=209_2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztow e (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiajcego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Numer referencyjny DZP/209/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek: Pakiet 1. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe Pakiet 2. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących oryginalne
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 128678,50
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawców do zaoferowanych produktów równoważnych dla pakietu 1; 1. Oświadczenia, certyfikaty lub karty charakterystyki wystawione przez producenta proponowanego produktu równoważnego, dla każdego oferowanego produktu oddzielnie potwierdzających zgodność z wymaganiami Zamawiającego. 2. Raporty z testów wydajnościowych przeprowadzone zgodnie z wymaganymi przez Zamawiającego normami potwierdzające taką samą lub wyższą wydajność w stosunku do produktu referencyjnego dla każdego oferowanego produktu oddzielnie. 3. Aktualne certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 producenta oferowanych produktów równoważnych w zakresie handlu i dystrybucji oraz projektowania i produkcji. 4. Certyfikat akredytowanego, niezależnego od producenta podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych produktów równoważnych z normami wydajnościowymi: ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 lub ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego; b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego); h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia lub jego następcą prawnym.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80708,50
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47970,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących oryginalne
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wymiany wadliwego tonera Termin wymiany wadliwego tonera Termin wymiany wadliwego t
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)