Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego

Publication date 2012-12-03
End date 2012-12-11 10:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 486532 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek,
urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego dla DOW NFZ zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
30192113-6 - wkłady drukujące.
4. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia dostarczenia fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych.
5. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych bądź powtórnie napełnianych.
6. Każdy materiał eksploatacyjny musi posiadać bezpieczne opakowanie w postaci kartonu, wkładki zabezpieczającej, aby przy transporcie nie uległ uszkodzeniu oraz (w miarę możliwości) posiadać folię zabezpieczającą/taśmę zabezpieczającą wkład przed przypadkowym wysypaniem materiału eksploatacyjnego.
7. Każdy materiał eksploatacyjny oraz jego opakowanie muszą zawierać informację (w postaci naklejki) do jakiego modelu, modeli urządzeń jest przeznaczony.
8. Podane w załączniku nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych.
9. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych.
a) przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do którego wytworzenia zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości.
b) zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. W razie awarii urządzenia powstałej na skutek wykorzystania wkładu równoważnego Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii Wykonawcy.
11. Realizacja zamówienia musi być oparta o materiały eksploatacyjne w pełni komunikujące się z urządzeniem (drukarką, faksem, kopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym, duplikatorem cyfrowym) tzn. w przypadku kaset wyposażonych w układ elektroniczny (chip) powinna być możliwość odczytu na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia tonera i pozostałej liczby możliwych kopii do sporządzenia z wykorzystaniem zainstalowanego wkładu eksploatacyjnego.
12. Materiały eksploatacyjne muszą być oznaczone datą ważności (przydatności do zainstalowania w urządzeniu) udzieloną przez producenta (umieszczoną lub wytłoczoną na opakowaniu) lecz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru.
13. W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany materiałów eksploatacyjnych odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Jako reklamacje traktuje się:
a) zabrudzenia wydruków,
b) zadruki nieczytelne w części lub w całości arkusza,
c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane podczas eksploatowania wkładu drukującego,
d) częściowa lub całkowita niesprawność urządzenia będąca następstwem wadliwie działającego wkładu drukującego.
14. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia wszelkich szkód powstałych w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego w wyniku dostarczonych wadliwych materiałów eksploatacyjnych.
15. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy.
a) Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe z tytułu zawartej umowy.
b) Ilość poszczególnych materiałów eksploatacyjnych zależeć będzie od zapotrzebowań Zamawiającego
16. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych systematycznie co miesiąc i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy ostatecznie.
17. Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwić zużyty materiał eksploatacyjny na swój koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Ulica ul. Joannitów 6
Nr domu 6
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-525
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 7979317
Fax (071) 7979318
Internet www.nfz-wroclaw.pl
Regon 01544738200022
E mail awacek@nfz-wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw c) dotyczy ofert równoważnych: testowe egzemplarze wkładów drukujących (próbek) do następujących drukarek: HP LaserJet P1505n HP LaserJet 2055 dn (duża pojemność) HP Coplor LaserJet 4700 dn - black HP Color LaserJet 4700 dn - magenta d) dotyczy ofert równoważnych tuszy do drukarek atramentowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 24711, 24712, przez uprawniony do tego podmiot, e) dotyczy ofert równoważnych tonerów do drukarek laserowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, 19798, przez uprawniony do tego podmiot
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 14.1 Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 14.2 Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 14.3 Strony dopuszczają także możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 14.4 Zmiany, o których mowa w pkt 14.3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 14.5 Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 z późn. zmian.). 14.6 Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będę z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących ta ustawą. 14.7 Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.nfz-wroclaw.pl
Spec war siedziba Zamawiającego, budynek B pokój 106
Data skl 11/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Uprawnienie Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Wiedza Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Potencjal Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Sytuacja Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)