Wykonanie oraz dostawa koszulek z nadrukiem promocyjnym na potrzeby organizacji wydarzenia kulturalnego Carnaval Sztukmistrzów 2017

Publication date 2017-06-13
End date 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531321-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin, na potrzeby organizacji wydarzenia kulturalnego Carnaval Sztukmistrzów 2017 w tym:
1.koszulka męska: nakład 250 sztuk,
2.koszulka damska: nakład 100 sztuk,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a835e2d6-842f-4c41-8c83-4053f230ed29
Biuletyn 531321-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000,
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu,
Adres strony url http://lublin.eu/urzad-miasta-lublin/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja htt:/bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Lublin Biuro Zamówień Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 7, 20-080 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa koszulek z nadrukiem promocyjnym na potrzeby organizacji wydarzenia kulturalnego Carnaval Sztukmistrzów 2017
Numer referencyjny ZP-P-I.271.1.57.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin, na potrzeby organizacji wydarzenia kulturalnego Carnaval Sztukmistrzów 2017 w tym: 1.koszulka męska: nakład 250 sztuk, 2.koszulka damska: nakład 100 sztuk,
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – 10 dni roboczych, w tym: a) Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt w dniu podpisania umowy, b) 2 dni robocze od przekazania projektu, na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji, c) 1 dzień roboczy od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu. d) 7 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Czy wadium 1
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. 3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt. 1 dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: w zakresie procedury: p. Radosław Antoń – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji od dnia akceptacji prototypu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)