Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o. w Bytomiu

Publication date 2012-12-03
End date 2012-12-11 10:00:00
Instytucja Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 486962 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976002, 301995005, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o. w Bytomiu

2. Postępowanie jest organizowane z podziałem na 2 części:

CZĘŚĆ I: Dostawa materiałów biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.

CZĘŚĆ II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.

Opis

CZĘŚĆ I: Dostawa materiałów biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.Dostawa materiałów eksploatacyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.
Ulica ul. Kolejowa 2a
Nr domu 2a
Miejscowosc Bytom
Kod poczt 41-902
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 395 53 59
Fax 32 395 53 47
Regon 24273209800000
E mail scisek@bpm.info.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Podmiot prawa publicznego
Rodzaj zam inny Podmiot prawa publicznego
Internet www.bpm.info.pl
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też w przypadku składania oferty na część 1, musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej 2 zamówienia na dostawy materiałów biurowych, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto. Wykonawca musi również udokumentować, że wyżej wymienione zamówienia wykonał należycie, załączając dokumenty (np. referencje) potwierdzające należytą ich realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę (y) wykonania i odbiorcę (ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i wykaz usług (załączniki nr 4 i 6 do SIWZ), jak również w oparciu o dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień dostaw materiałów biurowych, które przekraczają minimum 25 000,00 zł netto każda. W przypadku składania oferty na część 2 postępowania - ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty , którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
Potencjal Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty - Jeżeli Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wymaganiem postawionym w pkt. V.2 SIWZ - Jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika Wykonawca do oferty dołącza pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania go w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jak również do poświadczania za zgodność z oryginałem lub składania oświadczeń woli, w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa - jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - W przypadku podpisania umowy na 1 część postępowania 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian niniejszej Umowy za zgodą Zamawiającego 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane: 1) przez Zamawiającego lub 2) przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy. 2) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wysokość zapłaty za materiały biurowe dotknięte wadą, gdy wady nie dadzą się usunąć. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminów wykonywania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona z powodu przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy. - W przypadku podpisania umowy na 2 część postępowania 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian niniejszej Umowy za zgodą Zamawiającego 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane: 1) przez Zamawiającego lub 2) przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy. 2) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wysokość zapłaty za materiały eksploatacyjne dotknięte wadą, gdy wady nie dadzą się usunąć. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminów wykonywania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona z powodu przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bpm.info.pl
Spec war Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.,ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok.108, parter)
Data skl 11/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.,ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok.108, parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)