Dostawa wyposażenia informatycznego i biurowego do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532602-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia informatycznego i biurowego do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio 2.1 do 2.2)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e85cc16-7880-458a-ab8b-49fae2977639
Biuletyn 532602-N-2017
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400,
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl,
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy pzp, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WSDZ SPZOZ, ul. Mikołaja Kopernika 43, 00-328 Warszawa, Seketariat Dyekcji
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia informatycznego i biurowego do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia informatycznego i biurowego do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio 2.1 do 2.2)
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikat ISO dotyczący producenta oferowanego sprzętu potwierdzający zgodność z wymaganiami normy ISO 14001. (Dotyczy tylko zadania 2 pozycja 1; 2 i 3) Certyfikat ISO dotyczący producenta oferowanego sprzętu potwierdzający zgodność z wymaganiami normy ISO 9001. (Dotyczy tylko zadania 2 pozycja 1; 2 i 3)
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty; 2) Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; 3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszystkie postanowienia niniejszej umowy stanowią istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia, w przypadku: • ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; • zmiany stawki VAT, b) jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: • niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; • pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, • pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów, drukarek do etykiet, niszczarek i listew zasilających.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe * Dla części 1 poz. 1 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 60 miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 84 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 84 miesiące Zamawiający przyjmie do oceny 84 miesiące.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów, drukarek do etykiet, niszczarek i listew zasilających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe *Dla części 2, pozycja 1 Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 36 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jestostawa drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)