Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do magazynu apteki szpitalnej w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radzyń Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533440-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do magazynu Apteki Szpitalnej w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 3.1-3.3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ac7193f-b3fd-41ee-bc6a-bee017d428f7
Biuletyn 533440-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30840700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wisznicka
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Radzyń Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 132 267,
Zamawiajacy fax 834 132 200
Zamawiajacy email przetargi@spzozrp.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja spzozrp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do magazynu apteki szpitalnej w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
Numer referencyjny 10/2017/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do magazynu Apteki Szpitalnej w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 3.1-3.3).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 49172,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy; 5) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1-3.3 do SIWZ 6) Katalogi, opisy, zdjęcia, karty katalogowe oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające wymagania z zał. nr 3.1-3.3 do SIWZ z oznaczeniem numeru zadania i pozycji. Jeżeli katalogi, opisy, zdjęcia, karty katalogowe nie będą określały cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 3.1-3.3 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów wymaga dostarczenia odrębnego oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela określającego cechy i parametry oferowanych wyrobów medycznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)