Dostawa w dwóch pakietach aparatu do znieczulania w ilości 1 szt. oraz wieży laparoskopowej w ilości 1 kpl. dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532354-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

pakiet Nr 1 - aparat do znieczulania w ilości 1 szt. , pakiet Nr 2 – wieża laparoskopowa w ilości 1 kpl. wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu dla potrzeb Oddziału Anestezjologii oraz Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e55d4dc-b578-4a73-a369-028d026cd272
Biuletyn 532354-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Regon 17074593000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 146
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (055) 2344111,
Zamawiajacy fax 552 345 547
Zamawiajacy email mdudzinska@szpital.elblag.pl,
Adres strony url www.szpital.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.elblag.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa w dwóch pakietach aparatu do znieczulania w ilości 1 szt. oraz wieży laparoskopowej w ilości 1 kpl. dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer referencyjny 28/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu pakiet Nr 1 - aparat do znieczulania w ilości 1 szt. , pakiet Nr 2 – wieża laparoskopowa w ilości 1 kpl. wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu dla potrzeb Oddziału Anestezjologii oraz Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Inne dokumenty niewymienione I. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876) 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi, foldery, ulotki producenta, fotografie sprzętu itp. przedstawiające wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia, w celu potwierdzenia.: - w zakresie pakietu Nr 1 opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ parametrów wymaganych oraz w Załączniku 1A do SIWZ parametrów ocenianych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego. - w zakresie pakietu Nr 2 opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ parametrów wymaganych oraz w Załączniku 2A do SIWZ parametrów ocenianych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego. II. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. W zakresie pakietu Nr 1: a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) wypełniony arkusz z parametrami podlegającymi ocenie – Załącznik nr 1A do SIWZ. c) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 1B do SIWZ). 3. W zakresie pakietu Nr 2: a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 2 do SIWZ. b) wypełniony arkusz z parametrami podlegającymi ocenie – Załącznik nr 2A do SIWZ. c) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 2B do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem: a) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu zamówienia. b) ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku VAT – wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto. 2. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego. 3. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp 4. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 1 i 2 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 5. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Aparat do znieczulania 1 szt. wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu dla potrzeb Oddziału Anestezjologii WSZ w Elblągu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis wieża laparoskopowa w ilości 1 kpl. wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu dla potrzeb Bloku operacyjnego WSZ w Elblągu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)