GuidZP400 |
4e55d4dc-b578-4a73-a369-028d026cd272
|
Biuletyn |
532354-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Regon |
17074593000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
146
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(055) 2344111,
|
Zamawiajacy fax |
552 345 547
|
Zamawiajacy email |
mdudzinska@szpital.elblag.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.elblag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa w dwóch pakietach aparatu do znieczulania w ilości 1 szt. oraz wieży laparoskopowej w ilości 1 kpl. dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
|
Numer referencyjny |
28/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
pakiet Nr 1 - aparat do znieczulania w ilości 1 szt. , pakiet Nr 2 – wieża laparoskopowa w ilości 1 kpl. wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu dla potrzeb Oddziału Anestezjologii oraz Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego
załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego
załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego
załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876)
2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi, foldery, ulotki producenta, fotografie sprzętu itp. przedstawiające wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia, w celu potwierdzenia.:
- w zakresie pakietu Nr 1 opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ parametrów wymaganych oraz w Załączniku 1A do SIWZ parametrów ocenianych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na
żądanie Zamawiającego.
- w zakresie pakietu Nr 2 opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ parametrów wymaganych oraz w Załączniku 2A do SIWZ parametrów ocenianych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na
żądanie Zamawiającego.
II. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. W zakresie pakietu Nr 1:
a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 1 do SIWZ.
b) wypełniony arkusz z parametrami podlegającymi ocenie – Załącznik nr 1A do SIWZ.
c) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy)
uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia
(wzór stanowi Załącznik Nr 1B do SIWZ).
3. W zakresie pakietu Nr 2:
a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 2 do SIWZ.
b) wypełniony arkusz z parametrami podlegającymi ocenie – Załącznik nr 2A do SIWZ.
c) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 2B do SIWZ).
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty.
7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy).
8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem:
a) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu zamówienia.
b) ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki podatku VAT – wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto.
2. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego.
3. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
4. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 1 i 2 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy.
5. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|