Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533052-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 31100005, 155000003, 158100009, 152000000, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach, Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi Ełckiej oraz Zespole Szkół Samorządowych w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018, tj. od 01.07.2017 r. do 31.08.2018 r. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych, Część 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych oraz jaj, Część 3. Dostawa nabiału, Część 4. Dostawa pieczywa, Część 5. Dostawa ryb i mrożonek, Część 6. Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych przez poszczególne szkoły pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy. Dostawy winny być realizowane dwa razy w tygodniu, pieczywo codziennie, w godzinach od 6.30 do 9.00. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ stosownie do właściwej części. Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta. W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące). Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu, w atestowanych pojemnikach, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Wykonawca składa ofertę obejmującą w danej części wszystkie wymienione szkoły. Ceny ofertowe winny być jednakowe dla wszystkich szkół i obowiązywać będą przez cały okres ważności umowy. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony do około 15 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę /rachunek z terminem płatności 30 dni od dnia jej wystawienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98eeae19-f22f-4c31-a849-ef5c2d84a732
Biuletyn 533052-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk
Regon 79022472700000
Zamawiajacy adres ulica Tadeusza Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28A
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 619 45 91,
Zamawiajacy email cuw@elk.gmina.pl,
Adres strony url www.bip.elk.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.elk.gmina.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.elk.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk, ul. T.Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny Oś.264.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach, Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi Ełckiej oraz Zespole Szkół Samorządowych w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018, tj. od 01.07.2017 r. do 31.08.2018 r. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych, Część 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych oraz jaj, Część 3. Dostawa nabiału, Część 4. Dostawa pieczywa, Część 5. Dostawa ryb i mrożonek, Część 6. Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych przez poszczególne szkoły pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy. Dostawy winny być realizowane dwa razy w tygodniu, pieczywo codziennie, w godzinach od 6.30 do 9.00. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ stosownie do właściwej części. Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta. W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące). Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu, w atestowanych pojemnikach, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Wykonawca składa ofertę obejmującą w danej części wszystkie wymienione szkoły. Ceny ofertowe winny być jednakowe dla wszystkich szkół i obowiązywać będą przez cały okres ważności umowy. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony do około 15 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę /rachunek z terminem płatności 30 dni od dnia jej wystawienia.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT, 2) zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty, 3) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych. 4) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego, 5) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 6) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych oraz jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03110000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa ryb i mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia złożonego w dniu dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)