Rozbudowa Zespołu Szkół w Korytnicy

Publication date 2017-06-14
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów
Miejscowość Trojanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532211-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, oraz dostawa wyposażenia kuchni w budynku szkolnym zlokalizowanym na działce 329/3 w miejscowości Korytnica
• część I zamówienia:
1) Roboty elektryczne w zakresie:
• Rozdział energii
• System przeciwpożarowy
• Wewnętrzne instalacje elektryczne
• Instalacja wyrównywania potencjałów
• Instalacje zasilające urządzenia sieci strukturalnej
• Montaż sieci strukturalnej
• Montaż instalacji przyżyłowej
• Instalacja odgromowa
• Pomiary powykonawcze

2) Roboty sanitarne w zakresie:
• Instalacja c.o.
• Instalacja wody pitnej
• Instalacja kanalizacji sanitarnej
• Przyłącze ciepłownicze
• Przyłącze wodociągowe

3) Roboty budowlane w zakresie:
• Tynki, okładziny ścienne, malatury wewnętrzne parteru
• Tynki, okładziny ścienne, malatury wewnętrzne poddasza
• Posadzki parteru
• Posadzki poddasza
• Balustrady wewnętrzne
• Dach (ocieplenie)
• Elewacje
• Stolarka
• Pochylnia i schody zewnętrzne
• Zbiornik żelbetowy

• część II zamówienia:
1) Wyposażenie kuchni
• Urządzenia do obroki termicznej – kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, patelnia elektryczna, taboret elektryczny, bemar jezdny i patelnia elektryczna, płyta grillowa, frytkownica, rożen, zaparzacz,
• Urządzenia do rozdrabniania i mieszania- maszynka do mięsa, robot wielofunkcyjny,
• Meble kuchenne obejmujące stoły robocze i szafki
• Zlewozmywak i umywalki,
• Szafy mroźnicze
• Stół chłodniczy
• Regały magazynowe,
• Podesty magazynowe,
• Zmywarka do naczyń,
• Zlewozmywak podwójny z ociekaczem,
• Szafa przelotowa do naczyń,
• Urządzenia chłodnicze,
• Pojemniki zamykane na odpadki,
• Regały i podesty magazynowe,
• Szafki szatniowe, stolik i krzesła obrotowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz STWIOR.

2. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/ urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie:
1)Gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem budowlanym i zgłoszeniem robót
2)Zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie było wyższe niż założone w dokumentacji projektowej.
3)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, w których wbudowane zostały zaproponowane zamienniki.
4)W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.
5)Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 407dde87-f00d-4b61-b19d-43a0c31eaf25
Biuletyn 532211-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów
Regon 54449600000
Zamawiajacy adres ulica Trojanów
Zamawiajacy miejscowosc Trojanów
Zamawiajacy kod pocztowy 08455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-25 6827120 w. 34,
Zamawiajacy fax 0-25 6827195
Zamawiajacy email drogi@trojanow.pl,
Adres strony url www.trojanow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.trojanow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.trojanow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Trojanowie, Trojanów 57A, 08-455 Trojanów
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa Zespołu Szkół w Korytnicy
Numer referencyjny DM.271.4.2017
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, oraz dostawa wyposażenia kuchni w budynku szkolnym zlokalizowanym na działce 329/3 w miejscowości Korytnica • część I zamówienia: 1) Roboty elektryczne w zakresie: • Rozdział energii • System przeciwpożarowy • Wewnętrzne instalacje elektryczne • Instalacja wyrównywania potencjałów • Instalacje zasilające urządzenia sieci strukturalnej • Montaż sieci strukturalnej • Montaż instalacji przyżyłowej • Instalacja odgromowa • Pomiary powykonawcze 2) Roboty sanitarne w zakresie: • Instalacja c.o. • Instalacja wody pitnej • Instalacja kanalizacji sanitarnej • Przyłącze ciepłownicze • Przyłącze wodociągowe 3) Roboty budowlane w zakresie: • Tynki, okładziny ścienne, malatury wewnętrzne parteru • Tynki, okładziny ścienne, malatury wewnętrzne poddasza • Posadzki parteru • Posadzki poddasza • Balustrady wewnętrzne • Dach (ocieplenie) • Elewacje • Stolarka • Pochylnia i schody zewnętrzne • Zbiornik żelbetowy • część II zamówienia: 1) Wyposażenie kuchni • Urządzenia do obroki termicznej – kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, patelnia elektryczna, taboret elektryczny, bemar jezdny i patelnia elektryczna, płyta grillowa, frytkownica, rożen, zaparzacz, • Urządzenia do rozdrabniania i mieszania- maszynka do mięsa, robot wielofunkcyjny, • Meble kuchenne obejmujące stoły robocze i szafki • Zlewozmywak i umywalki, • Szafy mroźnicze • Stół chłodniczy • Regały magazynowe, • Podesty magazynowe, • Zmywarka do naczyń, • Zlewozmywak podwójny z ociekaczem, • Szafa przelotowa do naczyń, • Urządzenia chłodnicze, • Pojemniki zamykane na odpadki, • Regały i podesty magazynowe, • Szafki szatniowe, stolik i krzesła obrotowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz STWIOR. 2. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne". 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/ urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: 1)Gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem budowlanym i zgłoszeniem robót 2)Zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie było wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. 3)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, w których wbudowane zostały zaproponowane zamienniki. 4)W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. 5)Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. prac może dotyczyć robót z branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie wykonania dodatkowych robót według powyższych zapisów. W/w roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: 1)Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - wykonywanie robót budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy. 2)Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 3)Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: •żądania oświadczenia i dokumentów w zakresie spełniania ww. wymogów •żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów •przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. 5)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia; •oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; •poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 s1erpma 1997r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak; data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6)Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w pkt. 1) wykonujących przedmiot zamówienia, w przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 7)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Doświadczenie Wykonawcy: 1) Wymagania w odniesieniu do części I zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie, remoncie obiektu budowlanego o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia i wartości min. 400.000,00 zł brutto. Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączna wartość robót w ramach 1 umowy ( 1zadania inwestycyjnego). 2) Wymagania w odniesieniu do części II zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Kwalifikacja zawodowa osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: 1) Wymagania w odniesieniu do części I zamówienia Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi: •Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, •Kierownik robót branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, •Kierownik robót branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2) Wymagania w odniesieniu do części II zamówienia - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaja sie o zamówienie powyższe warunki opisane w sekcji III. 1.3) ogłoszenia powinien spełnić, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. 2. Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawić Zamawiającemu dokumenty określające: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4)czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Uwaga: Dokumenty wymienione w sekcji III.4) pkt 1. ogłoszenia wymagane bedą tylko od Wykonawcy, którego oferta bedzie oceniona jako najkorzystniejsza. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 5 pkt 1, składa: a)informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W odniesieniu do części I zamówienia: 1)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa, są: a) referencje, b)inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2.W odniesieniu do części II zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) ofertę przetargową – Załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz •kosztorys ofertowy szczegółowy w przypadku składania oferty na część I zamówienia; •formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ w przypadku składania oferty na część II zamówienia. 2)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 3)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium na wykonanie części I zamówienia. 2.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu na konto Zamawiającego: 74 9210 0008 0052 3121 2000 0300 w Garwolinie, oddział w Trojanowie z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu nr DM.271.4.2017 – Rozbudowa Zespołu Szkół w Korytnicy, wykonanie części I”; 2)poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowych; 4)gwarancji ubezpieczeniowych; 5)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy, podlegają odrzuceniu. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6.W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na wykonanie części II zamówienia.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: 1)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 2)jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, 3)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 4)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 6)Strony są uprawnione do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: a)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, b)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 7)Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 8)Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie realizacji zadania lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji zadania. 9) Jeżeli wystąpi okoliczność opisana w w/w ustępach, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 10) W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rozbudowa Zespołu Szkół w Korytnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Roboty elektryczne w zakresie: • Rozdział energii • System przeciwpożarowy • Wewnętrzne instalacje elektryczne • Instalacja wyrównywania potencjałów • Instalacje zasilające urządzenia sieci strukturalnej • Montaż sieci strukturalnej • Montaż instalacji przyżyłowej • Instalacja odgromowa • Pomiary powykonawcze 2) Roboty sanitarne w zakresie: • Instalacja c.o. • Instalacja wody pitnej • Instalacja kanalizacji sanitarnej • Przyłącze ciepłownicze • Przyłącze wodociągowe 3) Roboty budowlane w zakresie: • Tynki, okładziny ścienne, malatury wewnętrzne parteru • Tynki, okładziny ścienne, malatury wewnętrzne poddasza • Posadzki parteru • Posadzki poddasza • Balustrady wewnętrzne • Dach (ocieplenie) • Elewacje • Stolarka • Pochylnia i schody zewnętrzne • Zbiornik żelbetowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rozbudowa Zespołu Szkół w Korytnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Dostawa wyposażenia kuchni w zakresie: • Urządzenia do obroki termicznej – kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, patelnia elektryczna, taboret elektryczny, bemar jezdny i patelnia elektryczna, płyta grillowa, frytkownica, rożen, zaparzacz, • Urządzenia do rozdrabniania i mieszania- maszynka do mięsa, robot wielofunkcyjny, • Meble kuchenne obejmujące stoły robocze i szafki, • Szafy mroźnicze, • Stół chłodniczy, • Regały magazynowe. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamowienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. • Podesty magazynowe, • Zmywarka do naczyń, • Zlewozmywak podwójny z ociekaczem, • Szafa przelotowa do naczyń, • Urządzenia chłodnicze, • Pojemniki zamykane na odpadki • Regały i podesty magazynowe, • Szafki szatniowe, stolik i krzesła obrotowe.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)