Materiały opatrunkowe

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532658-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 Kompresy gazowe - 8500 op.;
Zadanie nr 2 Tupfery gazowe i setony jałowe - 25620 op., 250 szt.;
Zadanie nr 3 Podkłady ginekologiczne - 8000 op.;
Zadanie nr 4 Opaski dziane i elastyczne - 111400 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28c41f12-cedd-4f64-b6a4-52483c8eef27
Biuletyn 532658-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147,
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl,
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrenictm operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 litopada 2002 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu Materiały opatrunkowe
Numer referencyjny TP.382.61.2017 EK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 Kompresy gazowe - 8500 op.; Zadanie nr 2 Tupfery gazowe i setony jałowe - 25620 op., 250 szt.; Zadanie nr 3 Podkłady ginekologiczne - 8000 op.; Zadanie nr 4 Opaski dziane i elastyczne - 111400 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 206968,50
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Podane w formularzu ofertowym ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 25% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie okreslił warunków
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie okreslił warunków
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie okreslił warunków
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) Zadanie nr 1 – po 1 op. z każdej pozycji formularza ofertowego; b) Zadanie nr 2 – poz.1-3 po 1 op., poz. 4-5 po 3 szt., poz. 6-7 po 1 op. - formularza ofertowego; c) Zadanie nr 3 – 1 op.; d) Zadanie nr 4 – po 2 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego; 2) deklaracja zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa kompresy gazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48825,94
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kompresy gazowe - 8500 op
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa tupfery gazowe i setony jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 98277,50
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis tupfery gazowe i setony jałowe - 25620 op., 250 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa podkłady ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18800,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis podkłady ginekologiczne - 8000 op.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opaski dziane i elastyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41066,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaski dziane i elastyczne - 111400 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)