Wsparcie i uzupełnienie systemu TiM

Publication date 2017-06-14
End date 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531630-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie i uzupełnienie systemu TiM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5dc2f9de-83c7-4585-b74d-bfd5fad1fc44
Biuletyn 531630-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 015259640
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400,
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 412, 00-095 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie i uzupełnienie systemu TiM
Numer referencyjny ZP/AC/271/II-94/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wsparcie i uzupełnienie systemu TiM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 268292,68
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-11-20T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III ogłoszenia (pkt 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalna jest zmiana postanowień Umowy w przypadku gdy wskazana w ofercie Wykonawcy nazwa Usługi lub sposób jej świadczenia ulega zmianie, dopuszczalna jest zamiana usługi na aktualnie świadczoną, z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany sposobu i warunków jej świadczenia Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na numer postępowania: ZP/AC/271/II-94/17. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Agata Cendrowska nr tel.:(22) 443-14-16. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, IV piętro, sala nr 421, w dniu 22.06.2017 r. o godzinie 11:00.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Czas naprawy awarii
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)