GuidZP400 |
a7b08b76-10f7-4280-8238-42124fb0d6df
|
Biuletyn |
534128-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego
|
Regon |
000053835
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226063600,
|
Zamawiajacy fax |
228490426
|
Zamawiajacy email |
marcin.sokolowski@ibprs.pl,
|
Adres strony url |
www.ibprs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego, 02-532 Warszawa, ul. Rakowiecka 36 pokój nr 134 (Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników chemicznych, enzymów, szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG 2/296369/5/NCBR/2016
|
Numer referencyjny |
ZP-5/2017/ZG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa odczynników chemicznych, enzymów, szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG 2/296369/5/NCBR/2016, o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ. Dostawa zrealizowana będzie jednorazowo, lub, jeśli np. ze względów organizacyjnych czy logistycznych nie będzie to możliwe – etapami, w terminie określonym w Formularzy Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
foldery / prospekty reklamowe producenta / wydruki ze stron WWW producenta / dokumentację lub inne materiały informacyjne producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim, umożliwiające weryfikację obligatoryjnych parametrów lub funkcji wymaganych przez Zamawiającego; wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym/właściwościom opisanym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu Asortymentowo-Cenowym. Jeżeli w prospekcie technicznym brakuje opisu danej funkcji lub wartości parametru przedmiotu zamówienia, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. części instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru oferowanego przedmiotu zamówienia z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ – Formularza Asortymentowo-Cenowego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale 10. SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
23.1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1. zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich:
a. z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
b. z powodu działania siły wyższej, o której mowa w §7 ust. 6 we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ;
c. na skutek działania organów administracji, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji;
d. z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw maksymalnie o czas trwania tych przyczyn;
e. na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres;
2. zmiana nazwy/nr katalogowego/parametrów dostarczanego artykułu w przypadku zaniechania produkcji i/lub wprowadzenia nowej serii (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób artykułów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy;
3. zmiany korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem uzasadnienia korzyści dla Zamawiającego w granicach uzasadnionych korzyści;
4. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
5. nastąpi zmiana oznaczenia adresu lub siedziby Wykonawcy;
6. nastąpi zmiana nazwy Wykonawcy z powodu przekształcenia lub innych zdarzeń skutkujących zmianą nazwy;
7. nastąpi zmiana danych podmiotowych stron umowy np. zmiana konta bankowego Wykonawcy.
23.2. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zasad określonych w pkt. 23.1. powyżej jest nieważna.
23.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Chemikalia organiczne i nieorganiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa chemikaliów organicznych i nieorganicznych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Enzymy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa enzymów o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Laboratoryjne wyroby szklane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33790000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
|
| |