GuidZP400 |
c5869b6d-93b4-4a04-b8e5-be8e64be495b
|
Biuletyn |
531765-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
|
Regon |
24112785700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 277 61 00,
|
Zamawiajacy fax |
32 271 73 11
|
Zamawiajacy email |
administracja3@szpitalzabrze.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.szpitalzabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpitalzabrze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski w Zabrzu, ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
|
Numer referencyjny |
12/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów czystościowych, higienicznych i gospodarczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) – składane do oferty,
b) Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – składane do oferty,
c) Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ww. ustawy składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty,
o których mowa w pkt. 5.3.8. SIWZ, dla podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega.
d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunku i tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa warunku i tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie na zasadzie przewidzianej w treści SIWZ (wzór umowy) oraz zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 144 Ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawy artykułów czystościowych, higienicznych i gospodarczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PANIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki na odpady, fartuchy i rękawice foliowe jednorazowego użytku, folia spożywcza
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
środki czyszczące, środki do maszynowego mycia naczyń, środki do mycia w automatycznych myjniach
|
| |