1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia

Publication date 2017-06-16
End date 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533894-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.
1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A oraz B do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% całkowitej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załącznikach A oraz B pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto.
1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę jednorazowych materiałów (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe tj. załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.1.6 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio do dwóch części przedmiotu zamówienia: 1.6.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. 1.6.2 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.6.3 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy – zał. nr 2 do wzoru umowy) wskazany w zamówieniu, w razie konieczności – innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa.
1.6.4 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, Sekcja Zakupów która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.)
1.6.5 Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, terminem ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.1.6.6 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta. 1.6.7Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.1.6.8 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu.1.7 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.
1.8 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do ośmiu części przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu.
1.9 Zamawiający w zakresie części 1 w pozycji 6 w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę producenta/markę/typ przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Wskazanie producenta nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania oraz posiadane urządzenie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy produktu oferowanego oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.
3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A i B do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oraz produktów, dla których Zamawiający nie wykazał nazwy handlowej, numeru katalogowego i producenta/marki przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne np. karty charakterystyki lub karty katalogowe lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego w zakresie części 1 w pozycji 6 Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef8f52ad-cc9a-401f-84fc-e37913a47c5e
Biuletyn 533894-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Regon 127000040
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Anny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 433 27 29,
Zamawiajacy fax 12 398 37 01
Zamawiajacy email dzp@cm-uj.krakow.pl,
Adres strony url www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia
Numer referencyjny 141.2711.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A oraz B do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% całkowitej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załącznikach A oraz B pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę jednorazowych materiałów (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe tj. załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.1.6 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio do dwóch części przedmiotu zamówienia: 1.6.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. 1.6.2 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.6.3 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy – zał. nr 2 do wzoru umowy) wskazany w zamówieniu, w razie konieczności – innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa. 1.6.4 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, Sekcja Zakupów która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.) 1.6.5 Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, terminem ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.1.6.6 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta. 1.6.7Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.1.6.8 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu.1.7 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.8 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do ośmiu części przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.9 Zamawiający w zakresie części 1 w pozycji 6 w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę producenta/markę/typ przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Wskazanie producenta nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania oraz posiadane urządzenie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy produktu oferowanego oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A i B do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oraz produktów, dla których Zamawiający nie wykazał nazwy handlowej, numeru katalogowego i producenta/marki przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne np. karty charakterystyki lub karty katalogowe lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego w zakresie części 1 w pozycji 6 Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postepowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.9 Zamawiający w zakresie części 1 w pozycji 6 w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę producenta/markę/typ przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Wskazanie producenta nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania oraz posiadane urządzenie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy produktu oferowanego oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych 2.zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. 1)zmiana terminu wykonania zamówień, o którym mowa w § 3 ust. 7 i zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2)zmiana terminu wykonania zamówień, o których mowa w § 3 ust. 7 i zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana zawieszeniem produkcji lub wycofaniem z produkcji przedmiotu umowy i w konsekwencji zmianą na jego odpowiednik stosownie do zapisów § 1 ust. 10 mająca bezpośredni wpływ na terminowość dostawy; 3) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie , c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy,e) zmianą numeru katalogowego materiałów objętych przedmiotem umowy lub ich loga/znaku firmowego,f) zmianą nazwy przedmiotu umowy przez producenta przy zachowaniu ich parametrów, 4) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM -Rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.1Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A oraz B do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% całkowitej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załącznikach A oraz B pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto.1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę jednorazowych materiałów (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.1.3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe tj. załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.1.6 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio do dwóch części przedmiotu zamówienia:1.6.1Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.1.6.2Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.6.3 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy – zał. nr 2 do wzoru umowy) wskazany w zamówieniu, w razie konieczności – innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa.1.6.4 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, Sekcja Zakupów która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.)1.6.5Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, terminem ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.1.6.6 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta.1.6.7 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.1.6.8 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu.1.7Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.1.8 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do ośmiu części przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu.1.9 Zamawiający w zakresie części 1 w pozycji 6 w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę producenta/markę/typ przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Wskazanie producenta nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania oraz posiadane urządzenie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy produktu oferowanego oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A i B do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oraz produktów, dla których Zamawiający nie wykazał nazwy handlowej, numeru katalogowego i producenta/marki przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne np. karty charakterystyki lub karty katalogowe lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia.W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego w zakresie części 1 w pozycji 6 Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM-Pojemniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia:sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach A oraz B do formularza oferty ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych produktów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% całkowitej kwoty umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załącznikach A oraz B pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę jednorazowych materiałów (wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do miejsca oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania zawierają kalkulacje cenowe tj. załączniki A i B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel), odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio do dwóch części przedmiotu zamówienia: 1.6.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną, składanych przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00. 1.6.2 Realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia * warunek dodatkowo punktowany (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.6.3 Realizację sukcesywnych dostaw pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy – zał. nr 2 do wzoru umowy) wskazany w zamówieniu, w razie konieczności – innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa. 1.6.4 Dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, Sekcja Zakupów, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. (Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Działu Zaopatrzenia, Sekcja Zakupów która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.) 1.6.5 Oznakowanie dostarczanych produktów w sposób czytelny nazwą, terminem ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 1.6.6 Dostarczenie każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ¾ terminu ważności określonego przez producenta. 1.6.7 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.6.8 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.7 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.8 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na ich odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego odpowiednio od jednej do ośmiu części przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.9 Zamawiający w zakresie części 1 w pozycji 6 w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwę producenta/markę/typ przedmiotu zamówienia wyłącznie w celu określenia konfekcjonowania, sterylności, cech i parametrów jakościowych wymaganego produktu jakim powinien odpowiadać zamówiony produkt. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Wskazanie producenta nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania oraz posiadane urządzenie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy produktu oferowanego oraz opisu jego właściwości i parametrów technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A i B do Formularza oferty zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oraz produktów, dla których Zamawiający nie wykazał nazwy handlowej, numeru katalogowego i producenta/marki przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne np. karty charakterystyki lub karty katalogowe lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktu wzorcowego w zakresie części 1 w pozycji 6 Zamawiający nie wymaga dołączenia wyżej wymienionych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)