Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-12 10:00:00
Instytucja Powiat Żarski
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255819 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaków legalizacyjnych ( Dz. U. Nr 133, poz.1122 ze zmianami) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żarach,

2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru,
obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i pakowanie po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.

3.Wykonawca zamówienia dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żarach partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez zamawiającego (zamówienia składane elektronicznie ) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.

4.Dorobione wtórniki tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Referatu Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żarach w terminie nie przekraczającym 3 dni od momentu złożenia zapotrzebowania.

5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi:
a) tablice samochodowe jednorzędowe: - 35.000 szt.
b) tablice samochodowe dwurzędowe: - 300 szt.
c) tablice motorowerowe: - 650 szt.
d) tablice motocyklowe, ciągnikowe: - 650 szt.
e) tablice jednorzędowe na przyczepy: - 300 szt.
f) tablice dwurzędowe na przyczepy: -250 szt.
g) tablice indywidualne samochodowe: -20 szt.
h) tablice zabytkowe samochodowe: - 10 szt.
i) tablice zabytkowe motocyklowe: 10 szt.

6. Podane w ust. 5 limity stanowią ilość szacunkową. Zamawiający zastrzega dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania.
Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia.

7. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy należność za dostarczoną partię tablic po jej każdorazowym odbiorze i sprawdzeniu. Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zapłaci należność w terminie 21 dni od dnia przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. Za zachowany termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

8. W przypadku realizacji jednorazowych zamówień poniżej 5 kompletów tablic (wtórniki, indywidualne, zabytkowe itp.), Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawianej raz w miesiącu na koniec miesiąca kalendarzowego.


9. Gwarancja wynosi 24 miesiące. Reklamacje, co do jakości wydanych tablic, powinny być rozpatrzone w terminie do 30 dni liczonych od dnia złożenia. W razie uwzględnienia reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia jej kosztów i usunięcia stwierdzonych wad w terminie 14 dni liczonych od dnia uwzględnienia reklamacji.

10. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca:
a) odbiór w siedzibie Zamawiającego tablic rejestracyjnych,
b) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie.

11. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych oferowanych tablic rejestracyjnych przez cały okres obowiązywania umowy.

12. Wykonawca dostarczał będzie wyprodukowane tablice a także odbierał przeznaczone do złomowania tablice na własny koszt.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym.
W przypadku dostawy tablic wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie albo pocztą elektroniczną lub faxem).

14.Zamawiający zapłaci tylko za tablice dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego.

15.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.

16. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć i zainstalować oprogramowanie dla jednego stanowiska, umożliwiające elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne.
Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało minimalne cechy funkcjonalności jak niżej:
a/ możliwość automatycznego tworzenia formularza na wszystkie wymagane rodzaje tablic z możliwością wysyłania go w formie elektronicznej,
b/automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych tzw. Gospodarka numerami ( aplikacja musi umożliwiać śledzenie jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamawiania tych samych numerów tablic),
c/ ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
d/ baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów

Parametry sprzętu, na którym zainstalowane będzie zaproponowane przez Wykonawcę wyżej wymagane oprogramowanie:
Zamawiający posiada oprogramowanie Windows XP PRO oraz sprzęt o parametrach:
- procesor Celeron 2,93 GHz
- 512 MB pamięć RAM
- 80GB pojemność twardego dysku.

Na poniższych zasadach:

1. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od podpisania umowy.
2. Wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędną do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programy, w tym instrukcje użytkowania.
3. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach i/lub potrzeby rozszerzenia jego funkcjonalności przez czas trwania umowy. Termin dostosowania oprogramowania do obowiązujących przepisów nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w przepisach.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia min. 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu oprogramowania na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem przypadku gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika.
7. W przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem programu Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, faksem lub e-mailem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Żarski
Ulica Al. Jana Pawła II 5
Nr domu 5
Miejscowosc Żary
Kod poczt 68-200
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 4790600
Fax 068 4790601
Internet www.powiatzary.pl
Regon 97077016100000
E mail j.chomik@powiatzarski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r, Nr 108, poz. 908 ze późn. zm.).
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1. b. wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 1a c. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo c. parafowany wzór umowy. d. reprezentacja określona we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy (np. wypis z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wypis z ewidencji działalności gospodarczej). e. oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu i zainstalowania oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne w okresie trwania umowy wg załącznika nr 5. f. aktualny certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2. Zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 3. Zmiany wynagrodzenia związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.).
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.powiatzary.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.
Data skl 12/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub piuro podawcze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)