Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Zespole Placówek Oświatowych w Nowej Dębie w roku szkolnym 2017/2018

Publication date 2017-06-16
End date 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533795-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158100009, 152200006, 151000009, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Placówek Oświatowych w Nowej Dębie (zwanych dalej ZPO) w następujących częściach:
CZĘŚĆ I – MLEKO I PRODUKTY MLECZNE
CZĘŚĆ II – PIECZYWO
CZĘŚĆ III - RYBY, MROŻONKI RYBNE I WARZYWNE
CZĘŚĆ IV – PRODUKTY SPOŻYWCZE
CZĘŚĆ V - MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE
CZĘŚĆ VI – OWOCE I WARZYWA

Artykuły żywnościowe muszą być wolne od wad z aktualnym terminem przydatności do spożycia, muszą być zgodne z Normami Polskimi i wymogami sanitarnymi oraz dostarczone transportem i na koszt dostawcy. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych będzie uzgadniany każdorazowo z Wykonawcą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f81aa00-7429-4603-a19b-31cbc56ed141
Biuletyn 533795-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych
Regon 18005594800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bronisława Zybury 4
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Dęba
Zamawiajacy kod pocztowy 39460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 015 846 22 56,
Zamawiajacy fax 015 846 22 58
Zamawiajacy email sp3nowadeba@wp.pl,
Adres strony url https://zponowadeba.edupage.org/
Adres strony internetowej narzedzia https://zponowadeba.edupage.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zponowadeba.edupage.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zponowadeba.edupage.org/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Zespole Placówek Oświatowych w Nowej Dębie w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny ZPO.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci VI
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy VI
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Placówek Oświatowych w Nowej Dębie (zwanych dalej ZPO) w następujących częściach: CZĘŚĆ I – MLEKO I PRODUKTY MLECZNE CZĘŚĆ II – PIECZYWO CZĘŚĆ III - RYBY, MROŻONKI RYBNE I WARZYWNE CZĘŚĆ IV – PRODUKTY SPOŻYWCZE CZĘŚĆ V - MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE CZĘŚĆ VI – OWOCE I WARZYWA Artykuły żywnościowe muszą być wolne od wad z aktualnym terminem przydatności do spożycia, muszą być zgodne z Normami Polskimi i wymogami sanitarnymi oraz dostarczone transportem i na koszt dostawcy. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych będzie uzgadniany każdorazowo z Wykonawcą.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 30% wartości umowy.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na pod-stawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z wystąpienia następujących okoliczności: a) Zmiany są korzystne dla Zamawiającego. b) Wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawierania umowy. c) Udzielenia zamówień dodatkowych i/lub zamiennych. d) Zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT. e) Wystąpienia sytuacji niezależnych od strony umowy i działania siły wyższej.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MLEKO I PRODUKTY MLECZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zadania zawiera zał. nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zadania zawiera zał. nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa RYBY, MROŻONKI RYBNE I WARZYWNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zadania zawiera zał. nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zadania zawiera zał. nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zadania zawiera zał. nr 1.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa OWOCE I WARZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zadania zawiera zał. nr 1.6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktur VAT
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)