DOSTAWA SPRZĘTU KULTURALNO-OŚWIATOWEGO - sprawa nr 74/2017

Publication date 2017-06-19
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534750-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 323000006, 323400008, 301912006, 429911000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kulturalno-oświatowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i ilościach określonych w formularz ofertowy oraz na warunkach określonych w Ogólnych Warunkach Umowy, według zadań następująco:
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu audio-video,
Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu fotograficznego,
Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu muzycznego,
Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu poligraficznego.
2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia:
ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU AUDIO-VIDEO
1 ODBIORNIK RADIOWY BAT.-SIECIOWY Z CD 32300000-6 szt. 25
2 TELEWIZOR LED 32 38650000-6 szt. 1
3 TELEWIZOR LED 42 32300000-6 szt. 7
4 TELEWIZOR LED 55 32000000-3 szt. 6
5 WIEŻA STEREO HIGH 32300000-6 szt. 1
6 WIEŻA STEREO 31600000-2 szt. 10
7 ODTWARZACZ DVD 31600000-2 kpl. 1
8 KONTROLER BEZPRZEWODOWY DO GIER 32351000-8 szt. 1
9 ANTENA TELEWIZYJNA 31600000-2 szt. 5
10 OBROTOWY WIESZAK DO TV 30195800-0 szt. 4
11 NOŚNIK GRY TELEWIZYJNEJ XBOX 30123000-7 szt. 3
12 NOŚNIK GRY TELEWIZYJNEJ PS3 37000000-8 szt. 3
ZADANIE NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO
1 TABLICA INTERAKTYWNA 32340000-8 szt. 2
2 PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY 32300000-6 szt. 2
3 KAMERA CYFROWA 37000000-8 szt. 1
4 APARAT FOTOGRAFICZNY BODY 38650000-6 szt. 1
5 AKUMULATOR KAMERY 31600000-2 szt. 1
6 MOCOWANIE KAMERY 30193500-3 szt. 1
7 EKRAN PROJEKCYJNY PRZENOŚNY 32300000-6 szt. 2
ZADANIE NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO
1 MIKROFON BEZPRZEWODOWY 32340000-8 szt. 1
2 ZESTAW MIKROFONOWY 32342400-6 kpl. 2
3 ZESTAW GŁOŚNIKOWY 30231000-7 szt. 1
4 NAGŁOŚNIENIE PRZENOŚNE Z AKUMULATOREM 30191200-6 szt. 1
5 STATYW MIKROFONOWY 37000000-8 szt. 2
6 PRZEWÓD HDMI STANDARD WITH ETHERNET 15 m 31224400-6 szt. 3
7 PRZEWÓD HDMI - HDMI 3m 31224400-6 szt. 2
8 PRZEWÓD CHINCH 2 m końcówka 3xwtyk/3 xwtyk 31224400-6 szt. 3
9 PRZEWÓD CHINCH - JACK 31224400-6 szt. 2
10 PRZEWÓD VGA D-SUB 15 (M) VGA ekranowany + ferryt 15 m 31224400-6 szt. 2
11 PRZEWÓD VGA D-SUB 15 M - 15M 3 czarny 31224400-6 szt. 2
12 PRZEWÓD USB A- USB B 1,8 M 31224400-6 szt. 1
ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO
1 GILOTYNA 42991100-0 szt. 13
2 LAMINATOR 30121100-4 szt. 2
3 BINDOWNICA 30191000-4 szt. 5
3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn sekcji wychowawczej ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016 r. lub w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju i kolorystyce, modelu i wzorze oraz właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
6. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia objętego gwarancją producenta, której minimalny okres został wskazany w treści opis przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty. Potwierdzeniem udzielenia gwarancji będą dostarczone wraz z dostawą karty gwarancyjne, bądź inny dokument stanowiący dowód jej udzielenia.
8. Wykonawca w treści składanej oferty, w przeznaczonych do tego odpowiednich kolumnach formularza ofertowego, winien wskazać nazwę producenta oraz nazwę handlową oferowanego asortymentu (model/typ/oznaczenie katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia).
9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego pod warunkiem spełnienia co najmniej wymagań minimalnych określonych w opis przedmiotu zamówienia i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
10. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
12. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
13. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym przez Zamawiającego w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia.
Zaoferowane produkty nie mogą być w gorszym standardzie jakościowym niż określił to Zamawiający.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy).
Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność:
informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy handlowej i producenta,
oświadczenie, że oferuje produkt równoważny z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej równoważność dotyczy.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w opis przedmiotu zamówienia i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb402962-aebd-4878-a82d-dad01e53fa97
Biuletyn 534750-N-2017
Zamawiajacy nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090727700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czwartaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 48 32 90, 261 48 32 00,
Zamawiajacy fax 261 48 32 22
Zamawiajacy email 13wog.przetargi@ron.mil.pl,
Adres strony url www.13wog.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.13wog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.13wog.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 13 Wojskowy Odział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz - oznaczenie koperty: nazwa i adres Wykonawcy, oferta przetargowa do sprawy numer: 74/2017 na dostawę sprzętu kulturalno-oświatowego, nie otwierać do dnia 04.07.2017 r. g.10.00
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KULTURALNO-OŚWIATOWEGO - sprawa nr 74/2017
Numer referencyjny 74/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kulturalno-oświatowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i ilościach określonych w formularz ofertowy oraz na warunkach określonych w Ogólnych Warunkach Umowy, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu audio-video, Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu fotograficznego, Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu muzycznego, Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu poligraficznego. 2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU AUDIO-VIDEO 1 ODBIORNIK RADIOWY BAT.-SIECIOWY Z CD 32300000-6 szt. 25 2 TELEWIZOR LED 32 38650000-6 szt. 1 3 TELEWIZOR LED 42 32300000-6 szt. 7 4 TELEWIZOR LED 55 32000000-3 szt. 6 5 WIEŻA STEREO HIGH 32300000-6 szt. 1 6 WIEŻA STEREO 31600000-2 szt. 10 7 ODTWARZACZ DVD 31600000-2 kpl. 1 8 KONTROLER BEZPRZEWODOWY DO GIER 32351000-8 szt. 1 9 ANTENA TELEWIZYJNA 31600000-2 szt. 5 10 OBROTOWY WIESZAK DO TV 30195800-0 szt. 4 11 NOŚNIK GRY TELEWIZYJNEJ XBOX 30123000-7 szt. 3 12 NOŚNIK GRY TELEWIZYJNEJ PS3 37000000-8 szt. 3 ZADANIE NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO 1 TABLICA INTERAKTYWNA 32340000-8 szt. 2 2 PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY 32300000-6 szt. 2 3 KAMERA CYFROWA 37000000-8 szt. 1 4 APARAT FOTOGRAFICZNY BODY 38650000-6 szt. 1 5 AKUMULATOR KAMERY 31600000-2 szt. 1 6 MOCOWANIE KAMERY 30193500-3 szt. 1 7 EKRAN PROJEKCYJNY PRZENOŚNY 32300000-6 szt. 2 ZADANIE NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO 1 MIKROFON BEZPRZEWODOWY 32340000-8 szt. 1 2 ZESTAW MIKROFONOWY 32342400-6 kpl. 2 3 ZESTAW GŁOŚNIKOWY 30231000-7 szt. 1 4 NAGŁOŚNIENIE PRZENOŚNE Z AKUMULATOREM 30191200-6 szt. 1 5 STATYW MIKROFONOWY 37000000-8 szt. 2 6 PRZEWÓD HDMI STANDARD WITH ETHERNET 15 m 31224400-6 szt. 3 7 PRZEWÓD HDMI - HDMI 3m 31224400-6 szt. 2 8 PRZEWÓD CHINCH 2 m końcówka 3xwtyk/3 xwtyk 31224400-6 szt. 3 9 PRZEWÓD CHINCH - JACK 31224400-6 szt. 2 10 PRZEWÓD VGA D-SUB 15 (M) VGA ekranowany + ferryt 15 m 31224400-6 szt. 2 11 PRZEWÓD VGA D-SUB 15 M - 15M 3 czarny 31224400-6 szt. 2 12 PRZEWÓD USB A- USB B 1,8 M 31224400-6 szt. 1 ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO 1 GILOTYNA 42991100-0 szt. 13 2 LAMINATOR 30121100-4 szt. 2 3 BINDOWNICA 30191000-4 szt. 5 3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn sekcji wychowawczej ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016 r. lub w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju i kolorystyce, modelu i wzorze oraz właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia objętego gwarancją producenta, której minimalny okres został wskazany w treści opis przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty. Potwierdzeniem udzielenia gwarancji będą dostarczone wraz z dostawą karty gwarancyjne, bądź inny dokument stanowiący dowód jej udzielenia. 8. Wykonawca w treści składanej oferty, w przeznaczonych do tego odpowiednich kolumnach formularza ofertowego, winien wskazać nazwę producenta oraz nazwę handlową oferowanego asortymentu (model/typ/oznaczenie katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia). 9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego pod warunkiem spełnienia co najmniej wymagań minimalnych określonych w opis przedmiotu zamówienia i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 12. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 13. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym przez Zamawiającego w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia. Zaoferowane produkty nie mogą być w gorszym standardzie jakościowym niż określił to Zamawiający. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy). Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność: informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy handlowej i producenta, oświadczenie, że oferuje produkt równoważny z oznaczeniem, której pozycji asortymentowej równoważność dotyczy. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w opis przedmiotu zamówienia i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU
Cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie publiczne będzie zrealizowane jednorazowo maksymalnie w terminie do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-14.30, w piątek w godz. 7.30-12.30. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty. 2.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 6. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; Zmiana określona powyżej wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zmiany ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem okoliczności zmiany i faktu niemożliwości przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy. 5. Kopertę należy opisać hasłem: „OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA SPRZĘTU KULTURALNO-OŚWIATOWEGO” – sprawa numer 74/2017 nie otwierać do dnia 04.07.2017 r. do godziny 10.00” Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU AUDIO-VIDEO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis LP NAZWA CPV JM ILOŚĆ 1 ODBIORNIK RADIOWY BAT.-SIECIOWY Z CD 32300000-6 szt. 25 2 TELEWIZOR LED 32 38650000-6 szt. 1 3 TELEWIZOR LED 42 32300000-6 szt. 7 4 TELEWIZOR LED 55 32000000-3 szt. 6 5 WIEŻA STEREO HIGH 32300000-6 szt. 1 6 WIEŻA STEREO 31600000-2 szt. 10 7 ODTWARZACZ DVD 31600000-2 kpl. 1 8 KONTROLER BEZPRZEWODOWY DO GIER 32351000-8 szt. 1 9 ANTENA TELEWIZYJNA 31600000-2 szt. 5 10 OBROTOWY WIESZAK DO TV 30195800-0 szt. 4 11 NOŚNIK GRY TELEWIZYJNEJ XBOX 30123000-7 szt. 3 12 NOŚNIK GRY TELEWIZYJNEJ PS3 37000000-8 szt. 3
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis LP NAZWA CPV JM ILOŚĆ 1 TABLICA INTERAKTYWNA 32340000-8 szt. 2 2 PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY 32300000-6 szt. 2 3 KAMERA CYFROWA 37000000-8 szt. 1 4 APARAT FOTOGRAFICZNY BODY 38650000-6 szt. 1 5 AKUMULATOR KAMERY 31600000-2 szt. 1 6 MOCOWANIE KAMERY 30193500-3 szt. 1 7 EKRAN PROJEKCYJNY PRZENOŚNY 32300000-6 szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis LP NAZWA CPV JM ILOŚĆ 1 MIKROFON BEZPRZEWODOWY 32340000-8 szt. 1 2 ZESTAW MIKROFONOWY 32342400-6 kpl. 2 3 ZESTAW GŁOŚNIKOWY 30231000-7 szt. 1 4 NAGŁOŚNIENIE PRZENOŚNE Z AKUMULATOREM 30191200-6 szt. 1 5 STATYW MIKROFONOWY 37000000-8 szt. 2 6 PRZEWÓD HDMI STANDARD WITH ETHERNET 15 m 31224400-6 szt. 3 7 PRZEWÓD HDMI - HDMI 3m 31224400-6 szt. 2 8 PRZEWÓD CHINCH 2 m końcówka 3xwtyk/3 xwtyk 31224400-6 szt. 3 9 PRZEWÓD CHINCH - JACK 31224400-6 szt. 2 10 PRZEWÓD VGA D-SUB 15 (M) VGA ekranowany + ferryt 15 m 31224400-6 szt. 2 11 PRZEWÓD VGA D-SUB 15 M - 15M 3 czarny 31224400-6 szt. 2 12 PRZEWÓD USB A- USB B 1,8 M 31224400-6 szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42991100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis LP NAZWA CPV JM ILOŚĆ 1 GILOTYNA 42991100-0 szt. 13 2 LAMINATOR 30121100-4 szt. 2 3 BINDOWNICA 30191000-4 szt. 5
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)