Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-13 10:00:00
Instytucja Gmina Kluczbork
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255865 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301995005, 301992301, 301251105, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów biurowych w przewidywanych ilościach zawiera zał. nr 1, 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe. Pod tym pojęciem należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
W przypadku zakupu materiałów biurowych w ilości mniejszej lub większej niż określone przez Zamawiającego przewidywane ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych.
W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kluczbork
Ulica ul. Katowicka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kluczbork
Kod poczt 46-200
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 4183864
Fax 077 418 22 30
Internet www.kluczbork.pl
Regon 00052570200000
E mail um@kluczbork.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych (u jednego zamawiającego) o wartości min. 100 tys. zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany mogą dotyczyć: - wysokości podatku VAT w przypadku jego ustawowej zmiany, - zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania, - sposobu fakturowania dostaw, - dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji wycofania produktu z produkcji przez producenta,
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.kluczbork.pl
Spec war GMINA KLUCZBORK, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork
Data skl 13/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce w Urzędzie Miejskim w Kluczborku ul. Katowicka 1, pok. nr 136 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)