GuidZP400 |
d442ad4c-2f8b-4e1f-aa65-4e36ebffcfaa
|
Biuletyn |
534840-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
|
Regon |
67020453100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krychnowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-607
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(048) 332-45-00,
|
Zamawiajacy fax |
(048) 3321508
|
Zamawiajacy email |
anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przekazanie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Krychnowicka 1 pok. nr. 15 (sekretariat), 26-607 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
10/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do magazynu SWPZZPOZ w ilości podanej w formularzu cenowym wg Załącznika Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15511000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w postępowaniu.
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4)Opinia sanitarna wydana przez właściwe służby sanitarno-epidemiologiczne, w sprawie wymagań dotyczących środków transportu żywności – Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomocniczych w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych. (Dz. U.Nr 21 z 2003 r. poz.179 z poźń. zm.).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający informuje, że zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli Zamawiający dokona likwidacji komórki ze względów organizacyjnych do której realizowana jest dostawa.
2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć:
a. terminu i ilości wykonania zamówienia
b. okres wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego wynosić będzie 30 dni.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|