Dostawa środków czystości, mydła w płynie, środków i części zamiennych do maszyn sprzątających oraz środków myjąco-dezynfekujących dla gastronomii dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534534-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości, mydła w płynie, środków i części zamiennych do maszyn sprzątających oraz środków myjąco-dezynfekujących dla gastronomii dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle:
PAKIET 1- środki czystości
PAKIET 2 – mydło w płynie
PAKIET 3 – środki i części zamienne do maszyn sprzątających
PAKIET 4 - środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a5b56e9-60d4-49c5-9112-9fc9b6c852f9
Biuletyn 534534-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny
Regon 37044448600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 437 500,
Zamawiajacy fax 134 468 322
Zamawiajacy email szpital@szpital.jaslo.pl,
Adres strony url www.szpital.jaslo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaslo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaslo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2016.1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości, mydła w płynie, środków i części zamiennych do maszyn sprzątających oraz środków myjąco-dezynfekujących dla gastronomii dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer referencyjny PN/18/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków czystości, mydła w płynie, środków i części zamiennych do maszyn sprzątających oraz środków myjąco-dezynfekujących dla gastronomii dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: PAKIET 1- środki czystości PAKIET 2 – mydło w płynie PAKIET 3 – środki i części zamienne do maszyn sprzątających PAKIET 4 - środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Aktualne karty charakterystyki – dot. Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 3, Pakiet 4 na środki – wymagane prawem. - Pozwolenie MZ na obrót preparatami biobójczymi – dot. Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 4 poz. 6,7. - Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub świadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) – potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia określonych – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W okresie niezmienności cen, ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 2. Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie. 3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, przedmiotowym/ produkt zamienny, w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mydło w płynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis mydło w płynie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa środki i części zamienne do maszyn sprzątających
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki i części zamienne do maszyn sprzątających
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)