Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń nagłośnienia, oświetlenia oraz projekcyjnych na terenie Szkoły Podstawowej przy ul. Bora Komorowskiego w Bydgoszczy

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534602-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) urządzeń nagłośnienia, oświetlenia oraz projekcyjnych na terenie Szkoły Podstawowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2 w Bydgoszczy - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” i wzorze umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) dostawę i montaż urządzeń i sprzętu,
2) uruchomienie systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego,
3) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji,
4) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
5) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 687b06f8-0e43-4a2c-b084-f8ef15b1161d
Biuletyn 534602-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Zamawiajacy adres ulica ul. Jezuicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-52 32 88 157, 5858453,
Zamawiajacy fax (052) 58 58 273, 5858833
Zamawiajacy email przetargi@um.bydgoszcz.pl,
Adres strony url www.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń nagłośnienia, oświetlenia oraz projekcyjnych na terenie Szkoły Podstawowej przy ul. Bora Komorowskiego w Bydgoszczy
Numer referencyjny WZP.271.33.2017.B
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych (rok produkcji nie starszy niż 2016) urządzeń nagłośnienia, oświetlenia oraz projekcyjnych na terenie Szkoły Podstawowej przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 2 w Bydgoszczy - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” i wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) dostawę i montaż urządzeń i sprzętu, 2) uruchomienie systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, 3) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji, 4) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim, 5) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 10.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2) Pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne) 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 1, 3 – 6 uPzp, oraz w nw. przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 3) zmiany warunków gospodarczych, 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, 5) niedostępności modelu sprzętu zaoferowanego na etapie składania ofert – Zamawiający dopuszcza dostawę innego modelu sprzętu spełniającego wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 208, do dnia 27.06.2017 r. do godz. 13:00. 2. Otwarcie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 209, dnia 27.06.2017 r. o godz. 13:15.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 10.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany.
Zalacznik krotki opis urządzenia nagłośnienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 10.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany.
Zalacznik krotki opis oświetlenie sali widowiskowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 10.08.2017r. Wyżej ustalony termin może ulec zmianie jeżeli wykonawca udowodni, że zmiana wynika z okoliczności od niego niezależnych oraz, że podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany.
Zalacznik krotki opis urządzenia projekcyjne sali widowiskowej
  

Criterion

Kryteria odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)