Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia oraz respiratora dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. DZP/16PN/2017

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534314-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia oraz respiratora dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. DZP/16PN/2017

Zamówienie podzielone jest na 2 Pakiety tj.:
• Pakiet nr 1 – aparat do znieczulenia z monitorem – 1 szt.
• Pakiet nr 2 – respirator – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 i 7 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy

1. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji
33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
33157400-9 – Medyczna aparatura oddechowa
2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ - Parametry techniczne
2) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,
3) zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy nieużywany (nie powystawowy), rok produkcji 2017
4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdz. XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert,
5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,
7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
8) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi/konserwacji oferowanych produktów,
9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
10) wraz z dostawą produktów przedłożą Zamawiającemu Instrukcję obsługi w języku polskim,
11) przystąpią do naprawy produktu w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii,
12) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5a9abef6-41b0-4757-832e-73619c80a9bc
Biuletyn 534314-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
Regon 27273516200000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3732308, 3732346,
Zamawiajacy fax 032 3732308, 3732346
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl,
Adres strony url www.klinika-zabrze.med.pl
Adres strony internetowej www.klinika-zabrze.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.klinika-zabrze.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.klinika-zabrze.med.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M.C.Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze
Komunikacja elektroniczna wymaga www.klinika-zabrze.med.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia oraz respiratora dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. DZP/16PN/2017
Numer referencyjny DZP/16PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia oraz respiratora dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Sygn. DZP/16PN/2017 Zamówienie podzielone jest na 2 Pakiety tj.: • Pakiet nr 1 – aparat do znieczulenia z monitorem – 1 szt. • Pakiet nr 2 – respirator – 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 6 i 7 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy 1. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33157400-9 – Medyczna aparatura oddechowa 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ - Parametry techniczne 2) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 3) zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy nieużywany (nie powystawowy), rok produkcji 2017 4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdz. XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert, 5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu, 7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 8) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi/konserwacji oferowanych produktów, 9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 10) wraz z dostawą produktów przedłożą Zamawiającemu Instrukcję obsługi w języku polskim, 11) przystąpią do naprawy produktu w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii, 12) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia/ umowy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Rozdział XIII pkt. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załącznik 6-15 do SIWZ dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 4.2.1 Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia – parametry techniczne 4.2.2. Materiały techniczne producenta tj. Karta katalogowa lub/i instrukcja obsługi lub/i ulotka lub/i fotografie zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) Zamawiający wymaga oznaczenia z ww. dokumentach, którego z punktów w tabeli (załącznik nr 6 -7 SIWZ - parametry techniczne) dotyczy poszczególna informacja, potwierdzająca jego spełnianie. W przypadku gdy opisy/ulotki/karty/instrukcje sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 4.2.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE; W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017.570 t.j.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5) Stosownie do art. 25 ust. 2 ustawy, dokumenty składa się w formie przewidzianej w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia26.07.2016 r. (Dz. U. 2016.1126). w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czyli zgodnie z § 14 ust. 2 rozporządzenia, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Rozdział XXI pkt. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Parametry techniczne stanowiące uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zgodne z załącznikami nr 6-7 do SIWZ 2.5. Materiały techniczne producenta tj. Karta katalogowa lub/i instrukcja obsługi lub/i ulotka lub/i fotografie zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) Zamawiający wymaga oznaczenia z ww. dokumentach, którego z punktów w tabeli (załącznik nr 6 do 15 SIWZ - parametry techniczne) dotyczy poszczególna informacja, potwierdzająca jego spełnianie. W przypadku gdy opisy/ulotki/karty/instrukcje sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 2.6. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE; W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 2.7 Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Rozdział XXVII. pkt 5. Możliwość zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w następujących okolicznościach: 5.1 Konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów prawa 5.2 Uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji umowy spowodowanych siłą wyższą, której zaistnienie Strona jest w stanie wykazać, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowany przez Wykonawcę czas trwania siły wyższej. 5.3 Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego 5.4 Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest zgodna z numeracją SIWZ Zamawiającego. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej oferty. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – aparat do znieczulenia z monitorem – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – respirator – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)