Dostawa materiałów opatrunkowych i produktów medycznych

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1
Miejscowość Bełżyce
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534448-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i innych produktów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 Bełżycach w rodzaju i ilościach wyspecyfikowanych szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20fe481a-de6b-4931-8037-da641e5af4c7
Biuletyn 534448-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1
Regon 43271072100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Bełżyce
Zamawiajacy kod pocztowy 24-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5173051,
Zamawiajacy email zamow.belzyce@powiat.lublin.pl,
Adres strony url www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny słuzba zdrowia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach MOZ i DAŚSiD Ul. Bednarska 2/52, 24 – 200 Bełżyce pok. zamówienia publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i produktów medycznych
Numer referencyjny ZP/MO/5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i innych produktów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 Bełżycach w rodzaju i ilościach wyspecyfikowanych szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy, 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 3) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt. I.1 SIWZ. 4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ, wzór umowy.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,92
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów medycznych
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)