Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca

Publication date 2017-06-19
End date 2018-06-27 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie
Miejscowość Magnuszew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534405-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 153000001, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej
tj.przystosowanym do tego samochodem.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach
przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych zgodnie z wykazem zamieszczonym w częściach. I - IV.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim. przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub
wszystkie grupy. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta
częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych grup:
cz. I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy
cz. II. Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki, jaja
cz. III. Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe
cz. IV Nabiał , przetwory nabiałowe
4. Wymogi dodatkowe:
- dowóz na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do magazynu zamawiającego,
- dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie,
- zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5. Ilości podane w grupach I - IV są szacunkowe i mogą ulec zmianie . Z tego tytułu wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8880822-382f-46e6-9d18-a3b85c118dd4
Biuletyn 534405-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie
Regon 67290258700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Września
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Magnuszew
Zamawiajacy kod pocztowy 26910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 621 70 34,
Zamawiajacy fax 48 621 70 34
Zamawiajacy email zsipo.magnuszew@vp.pl,
Adres strony url www.magnuszew.edu.pl
Adres strony internetowej www.magnuszew.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.magnuszew.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.magnuszew.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście/ pocztą/ kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej tj.przystosowanym do tego samochodem. Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4 st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,. Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły. Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych zgodnie z wykazem zamieszczonym w częściach. I - IV. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim. przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych grup: cz. I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy cz. II. Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki, jaja cz. III. Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe cz. IV Nabiał , przetwory nabiałowe 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do magazynu zamawiającego, - dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie, - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Ilości podane w grupach I - IV są szacunkowe i mogą ulec zmianie . Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca musi wykazać że posiada środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a/ wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, b/ rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika wykazu produktów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki wg załącznika do oferty z wykazem produktów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, drób, ryby, przetwory drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Mięso, wędliny, drób, ryby, przetwory drobiowe wg załącznika do oferty
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nabiał , przetwory nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Nabiał , przetwory nabiałowe wg załącznika do oferty
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji na reklamację
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)