Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533201-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej przez okres 12 miesięcy, wg wymagań określonych w niniejszym rozdziale i formularzu asortymentowo-cenowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64b5b592-840f-4828-9b7c-c7fa56dd2a5e
Biuletyn 533201-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 1226172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18, 22 694 60 92
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl,
Adres strony url www.centrum.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrum.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przesłanie lub dostarczenie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Obsługi Adminmistracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Numer referencyjny 12/2017/WZP-DZ/PN/WW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej przez okres 12 miesięcy, wg wymagań określonych w niniejszym rozdziale i formularzu asortymentowo-cenowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) w oryginale. 2) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 i 2 w oryginale. 3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności zmiany wysokości podatku od towarów i usług. 3. Zamawiający dopuszcza, w drodze zgodnego ustalenia przez strony umowy, wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt dotyczących nazewnictwa materiałów eksploatacyjnych oraz osób mających nadzór nad realizacją umowy, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych. Zmiana taka wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Warszawy), w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni do bezpłatnego przekazania po 2 sztuki (zestawy) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. 2. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków: a) testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzane przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Pzp); b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty; c) przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny zaoferowany w ofercie; zostanie on zatrzymany przez Zamawiającego jako wzorcowy do końca trwania umowy; d) materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawność podczas testów dyskwalifikuje materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunki SIWZ; e) niedostarczenie materiałów eksploatacyjnych do testów będzie równoważne z uznaniem materiału eksploatacyjnego jako niespełniającego warunki SIWZ.

Criterion

Kryteria Oryginalny produkt
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy cząstkowej
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)