Zakup leków

Publication date 2017-06-19
End date 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
Miejscowość Wysokie Mazowieckie
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531388-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 336000006, 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup leków dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem .
Oferent przystępujący do przetargu winien przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez Zamawiającego . Oferty cząstkowe będą odrzucone .

1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych .

2.Opis przedmiotu zamówienia , wielkość i zakres :
Przedmiotem zamówienia składa się z następujących pakietów :

Pakiet Nr 1 : leki różne Pakiet Nr 2 : Przyrząd do aspirowania płynów

Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Załącznik nr 1 , który jest integralną częścią SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b5bc4df-d89a-4b1b-98e3-beba6eb16e27
Biuletyn 531388-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
Regon 45066623600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wysokie Mazowieckie
Zamawiajacy kod pocztowy 18200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 775 501,
Zamawiajacy fax 862 752 047
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpitalwysmaz.pl,
Adres strony url www.szpitalwysmaz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwysmaz.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup leków
Numer referencyjny 10/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup leków dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem . Oferent przystępujący do przetargu winien przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez Zamawiającego . Oferty cząstkowe będą odrzucone . 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych . 2.Opis przedmiotu zamówienia , wielkość i zakres : Przedmiotem zamówienia składa się z następujących pakietów : Pakiet Nr 1 : leki różne Pakiet Nr 2 : Przyrząd do aspirowania płynów Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Załącznik nr 1 , który jest integralną częścią SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wynagrodzenie , o którym mowa w § 5 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez okres trwania umowy . Ceny mogą ulec zmianie jedynie w przypadku : 1.Zmiany stawki VAT oraz zmianie cen urzędowych , z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT lub cenę urzędową . 2.Zamawiajacy dopuszcza również zmianę ceny produktów leczniczych objętych umową w przypadku a)objęcia ich refundacją na podstawie decyzji administracyjnej , z której wynika zmiana dotychczasowej ceny b)zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu c)zmiany urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej d)zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu , pod warunkiem , że zmieniona na podstawie § 7 ust. 2 a-d) , cena nie będzie wyższa niż cena określona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy , chyba że przepisy prawa rangi ustawowej stanowią inaczej . 3.Zmiany w treści niniejszej umowy , o których mowa w § 7 ust. 1-2 następować będą z dniem wejścia w zycie stosownych przepisów (Obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu leków refundowanych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ) i nie wymaga aneksu . 4.Zamawiajacy dopuszcza zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania oraz dawki z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową (dotyczy także zakupu interwencyjnego).Zmiana taka wymaga pisemnej zgody zamawiającego . 5.W nieprzewidzianych przypadkach braku objętego umową przedmiotu zamówienia danego producenta dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż równoważnego odpowiednika chemicznego innego producenta . 6.W przypadku braku objętego umowa przedmiotu zamówienia , związanego z wycofaniem z obrotu przez Inspektora Farmaceutycznego lub całkowitego zaprzestania produkcji w czasie obowiązywania umowy . Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia leków równoważnych . 7.Cena może ulec obniżeniu w stosunku do ceny ofertowej w każdym czasie trwania umowy.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 314593,88
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Leki różne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22629,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przyrząd do aspirowania płynów
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)