Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Publication date 2017-06-20
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528689-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I
1. Dostawa komputerów poleasingowych - 100 sztuk.
Część II
1. Monitor LCD 22” – 40 sztuk.
2. Microsoft Office 2013 BOX Home and Business PL lub równoważny – 50 szt.
3. Dysk do serwera FUJITSU – 2 sztuki.
4. Dysk do serwera DELL – 2 sztuki.
5. Myszka USB – 100 sztuk.
6. Przełącznik sieciowy (switch) 8 portowy – 40 sztuk.
7. Listwa zasilająca z filtrem przeciwzakłóceniowym – 30 sztuk.
8. Sprężone powietrze 600ml z rurką – 50 sztuk.
9. Dysk do serwera IBM – 2 sztuki.
10. Dysk do serwera DELL – 4 sztuki.
Część III
1. Access Point zewnętrzny – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96235f13-84ec-495f-ba62-40b9c925fd77
Biuletyn 528689-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600,
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej http://bip.um.sosnowiec.pl/Article/id,6305.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.sosnowiec.pl/Article/id,6305.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.sosnowiec.pl/Article/id,6305.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sosnowcu, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 213
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer referencyjny WZP.271.1.49.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I 1. Dostawa komputerów poleasingowych - 100 sztuk. Część II 1. Monitor LCD 22” – 40 sztuk. 2. Microsoft Office 2013 BOX Home and Business PL lub równoważny – 50 szt. 3. Dysk do serwera FUJITSU – 2 sztuki. 4. Dysk do serwera DELL – 2 sztuki. 5. Myszka USB – 100 sztuk. 6. Przełącznik sieciowy (switch) 8 portowy – 40 sztuk. 7. Listwa zasilająca z filtrem przeciwzakłóceniowym – 30 sztuk. 8. Sprężone powietrze 600ml z rurką – 50 sztuk. 9. Dysk do serwera IBM – 2 sztuki. 10. Dysk do serwera DELL – 4 sztuki. Część III 1. Access Point zewnętrzny – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Dla Części I zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy komputerów o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. 2. Dla Części II zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. 3. Dla Części III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy urządzeń sieciowych (access point, routerów, kart sieciowych, przełączników sieciowych itp.) o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Zakresie warunkow udzialu 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 2.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną odpowiednią dla danej części zamówienia sporządzoną zgodnie z odpowiednim Załącznikiem nr 8; 8a; 8b do SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3.2. dokumenty o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 7 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 pkt 6.1. SIWZ, odnośnie tych podmiotów. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ oraz w Rozdziale IX ust 6 pkt 6.1 SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w Rozdziale IX ust 6 pkt. 6.2 SIWZ, Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 9. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 10. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 10 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 15.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 15.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 16. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery poleasingowe
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Komputery poleasingowe - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt i oprogramowanie
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Monitor LCD 22” – 40 sztuk. 2. Microsoft Office 2013 BOX Home and Business PL lub równoważny – 50 szt. 3. Dysk do serwera FUJITSU – 2 sztuki. 4. Dysk do serwera DELL – 2 sztuki. 5. Myszka USB – 100 sztuk. 6. Przełącznik sieciowy (switch) 8 portowy – 40 sztuk. 7. Listwa zasilająca z filtrem przeciwzakłóceniowym – 30 sztuk. 8. Sprężone powietrze 600ml z rurką – 50 sztuk. 9. Dysk do serwera IBM – 2 sztuki. 10. Dysk do serwera DELL – 4 sztuki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Access Point
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Access Point zewnętrzny – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za zwłokę w realizacji Przedmiotu umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)