GuidZP400 |
a26ab0a6-ab86-42b2-b3ca-ed7800a13cf4
|
Biuletyn |
535301-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
|
Regon |
021419270
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7769407,
|
Zamawiajacy fax |
71 7769122
|
Zamawiajacy email |
przemyslaw.pawlowicz@dolnyslask.pl, artur.tasarz@dolnyslask.pl
|
Adres strony url |
www.bip.bou.umwd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. 2. Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020. 3. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bou.umwd.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław pok. 312 III p.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Pełny wykaz artykułów biurowych i papieru kserograficznego oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela stanowiąca załącznik do oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy PZP;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące;
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
3. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 i 1b ustawy PZP w związku z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy PZP– załącznik nr 4 do SIWZ.
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
8. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawcy , o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy PZP do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów o których mowa w ust. 7
1) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|