GuidZP400 |
c8ce8b19-f17d-464c-b69c-b6f20844b63b
|
Biuletyn |
534969-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zakład Komunikacji - Puławy Sp. z o.o.
|
Regon |
43096499500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dęblińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
818 863 063,
|
Zamawiajacy fax |
818 868 000
|
Zamawiajacy email |
mzk@mzk.pulawy.pl,
|
Adres strony url |
www.mzk.pulawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzk.pulawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zakład Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. 24-100 Puławy ul. Dęblińska 2A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papierosów i napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach.
|
Numer referencyjny |
TT/2017/06
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papierosów i napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji - Puławy Sp. z o. o. w Puławach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenia na obrót hurtowy w kraju napojami alkoholowymi, odpowiednio do przedmiotu zamówienia (o zawartości do 4,5 % alkoholu oraz piwa; o zawartości powyżej 4,5 % do 18 % alkoholu, z wyjątkiem piwa; o zawartości powyżej 18% alkoholu) wydane na podstawie aktualnych przepisów. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych dokumentów pod kontem ich prawidłowości pod względem formalnym, prawnym i merytorycznym.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia aktualnych zezwoleń na obrót hurtowy napojami alkoholowymi, odpowiednio do przedmiotu zamówienia (o zawartości do 4,5 % alkoholu oraz piwa; o zawartości powyżej 4,5 % do 18 % alkoholu, z wyjątkiem piwa; o zawartości powyżej 18% alkoholu) wydanych na podstawie aktualnych przepisów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeśli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Strony ustalają zgodnie dopuszczalność zmiany cen jednostkowych w trakcie realizacji umowy.
3. Wykonawca będzie mógł zmienić ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego oraz cen u producenta.
4. Zmiana ceny jednostkowej papierosów będzie odbywała się automatycznie i nie wymaga aneksu do umowy.
5. Zmiana ceny jednostkowej napojów alkoholowych może nastąpić w przypadku wprowadzenia przez producenta zmiany ceny produktów będących przedmiotem umowy, na pisemny wniosek jednej ze stron. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania pisemnie Zamawiającego o wprowadzanych przez producenta zmianach cen. Wniosek o zmianę ceny jednostkowej winien posiadać uzasadnienie, proponowaną cenę oraz zawierać następujące załączniki:
5.1. kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, katalogu producenta zawierającego wykaz cen, aktualnego w dniu wprowadzenia do umowy obowiązującej ceny – katalog powinien posiadać datę od której obowiązuje;
5.2. kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, katalogu producenta zawierającego wykaz cen, aktualnego w dniu złożenia wniosku o zmianę ceny – katalog powinien posiadać datę od której obowiązuje.
Procentowa zmiana ceny jednostkowej nie może być większa niż wynikająca ze zmiany ceny przez producenta. Do wprowadzenia do umowy zmiany ceny wymagane jest zachowanie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Aneks do umowy przygotowuje Zamawiający.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
2. Wykonawca może pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień zgodnie z art. 38 ust. 1, 1a, 1b ustawy Pzp.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują w formie pisemnej (papierowo), faksem lub drogą elektroniczną. Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdego faksu i każdej przesyłki elektronicznej. Przekazanie korespondencji drogą elektroniczną będzie uznane za skuteczne, jeśli będzie polegało na przesłaniu kopii dokumentu opatrzonego podpisem osoby uprawnionej (zeskanowany oryginalny dokument). W przypadku nie potwierdzenia faktu otrzymania korespondencji za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną Zamawiający uzna, że korespondencja dotarła czytelna do Wykonawcy w dniu i godzinie nadania (zgodnie z raportem rejestru połączeń urządzenia faksowego lub raportu poczty elektronicznej.
Korespondencja musi być kierowana na adres:
Miejski Zakład Komunikacji – Puławy Sp. z o. o.
24-100 Puławy, ul. Dęblińska 2A
Numer faksu: 81 886 80 00
Adres poczty elektronicznej: mzk@mzk.pulawy.pl
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ, kierując swoje zapytania w formie podanej w pkt. 3.
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrań wykonawców.
6. Wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ można składać do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
7. Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnienia wszystkim Wykonawcom, którym przekazał Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, w godzinach 8:00 – 14:00, jest Ryszard Górecki tel.: 818868000 lub 695616257.
|