Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

Publication date 2017-06-21
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536493-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 027), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47a1f37e-fb3a-4fa3-9104-9a17ab1a24ab
Biuletyn 536493-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Regon 93026615200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dobrzyńska
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50403
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 747 790,
Zamawiajacy fax 717 747 790
Zamawiajacy email przetargi@wzsoz.wroc.pl,
Adres strony url www.dobrzynska.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dobrzynska.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dobrzynska.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer referencyjny 31/P/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 027), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 3.3.1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych, każda na kwotę min. 120 000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto 00/100). W przypadku, gdy ww. zakres dostaw, będzie stanowił część dostawy o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3)oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wykaz wykonanych, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a)Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a. W wypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a i b. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, każda na kwotę min. 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych i 00 /100). Wzór wykonanych dostaw stanowi załącznik Nr 6 do siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”, raport z testów wydajności wg. następujących norm: normy ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych, normy jakości ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych, normy ISO/IEC 24711- dla wkładów atramentowych.
Inne dokumenty niewymienione Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 do siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, w wersji papierowej. Zamawiający prosi również o załączenie Formularza asortymentowo-cenowego w wersji elektronicznej – na płycie CD, plik EXCEL. Oświadczenie wymienione w Rozdziale IX pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, Pełnomocnictwa do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Karta techniczna/katalogowa produktu w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu zawierający opis potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 2. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 30 1130 1033 0018 7991 3020 0011 z dopiskiem Wadium-Materiały eksploatacyjne Przetarg nieograniczony - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, nr sprawy: 31 /P/17”
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby itp., ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ceny brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianego przedmiotu umowy; wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, zastąpienia towaru objętego umową innym asortymentem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową (zaoferowanego w formularzu asortymentowo cenowym), w przypadku: wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy, wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Zamawiającego, zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy na równorzędne lub lepsze, wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)