GuidZP400 |
1d76d0fa-9ede-4348-9598-065437afd395
|
Biuletyn |
536018-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Śląska
|
Regon |
000001637
|
Zamawiajacy adres ulica |
Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322371334,
|
Zamawiajacy fax |
322371334
|
Zamawiajacy email |
oz@polsl.pl,
|
Adres strony url |
www.polsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.polsl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.-Prawo Pocztowe (Dz.U.poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/17/46/NC
|
Numer referencyjny |
OZ/D/17/46/NC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rolet i żaluzji w podziale na 3 części. 2. CPV: 39.51.54.10-2 – rolety wewnętrzne, CPV:39.51.54.30-8 żaluzje weneckie. 3. Termin wykonania zamówienia:
Część 1 i 2: do 14 dni od dnia zawarcia umowy, Część 3 : do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy Części 3:
Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 dostaw, z czego każda musi obejmować dostawę i montaż żaluzji lub rolet za minimum 3.500,00zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rolety typu dzień/noc
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rolet typu dzień/noc. 2. CPV: 39.51.54.10-2 – rolety wewnętrzne. 3. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rolety wewnętrzne i rolety typu dzień/noc
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rolet wewnętrznych i rolet typu dzień/noc. 2. CPV: 39.51.54.10-2 rolety wewnętrzne. 3. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Żaluzje i rolety wewnętrzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515430-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji i rolet. 2. CPV: 39.51.54.30-8 żaluzje weneckie, 39.51.54.10-2 Rolety wewnętrzne. 3. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| |