Zakup sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych

Publication date 2017-06-21
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536359-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301250001, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych.
Pakiet I
Laptopy poleasingowe do zastosowań biurowych

Pakiet II
drukarki dokumentacji medycznej A4 + dostawa tonerów

Pakiet III
Komputery poleasingowe

Pakiet IV
Drukarki A4

Pakiet V
Drukarki A4

Pakiet VI
Komputery poleasingowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b74c885c-3b0c-426b-bb18-1bc1e01e9fa6
Biuletyn 536359-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759,
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl,
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=251_2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztow e (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U z 2016r., poz.1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny DZP/251/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych. Pakiet I Laptopy poleasingowe do zastosowań biurowych Pakiet II drukarki dokumentacji medycznej A4 + dostawa tonerów Pakiet III Komputery poleasingowe Pakiet IV Drukarki A4 Pakiet V Drukarki A4 Pakiet VI Komputery poleasingowe
Cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie o posiadaniu deklaracji CE lub deklaracja CE (w przypadku deklaracji CE, Zamawiający dopuszcza złożenie jej w języku angielskim) dla oferowanego sprzętu - nie dotyczy okablowania, klawiatur, myszek komputerowych, toreb. 2. Dotyczy Pakiet 2. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych informacji dla wszystkich oferowanych produktów w celu potwierdzenia ich zgodności z wymogami SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawców do zaoferowanych produktów równoważnych (do produktu/producenta drukarki w pozycji 1): a) Oświadczenia, certyfikaty lub karty charakterystyki wystawione przez producenta proponowanego produktu równoważnego, dla każdego oferowanego produktu oddzielnie potwierdzających zgodność z wymaganiami Zamawiającego, b) Raporty z testów wydajnościowych przeprowadzone zgodnie z wymaganymi przez Zamawiającego normami potwierdzające taką samą lub wyższą wydajność w stosunku do produktu referencyjnego dla każdego oferowanego produktu oddzielnie, c) Aktualne certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 producenta oferowanych produktów równoważnych w zakresie handlu i dystrybucji oraz projektowania i produkcji, d) Certyfikat akredytowanego, niezależnego od producenta podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych produktów równoważnych z normami wydajnościowymi: ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 lub ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 24712.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian. 2. na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienie umowne: a) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Laptopy poleasingowe do zastosowań biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Poleasingowy Ultrabook 14” do zastosowań biurowych 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa drukarki dokumentacji medycznej A4 + dostawa tonerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis 50 szt. drukarek dokumentacji medycznej A4 + dostawa tonerów w całym okresie trwania gwarancji Pozycja 1 - 50 szt drukarek Pozycja 2 - Ilość tonerów gwarantująca wydruk ze standardowym zacienieniem minimum 5% (wg normy ISO/IEC 19752) minimum 40000 stron w całym okresie trwania gwarancji. Tonery dostarczane sukcesywnie przez okres trwania gwarancji dla każdej z drukarek (łącznie dla 2 000 000 stron)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputery poleasingowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Komputery poleasingowe 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drukarki A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Drukarki A4 RJ-45 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drukarki A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Drukarki A4 RJ-45, 50str/min - 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Komputery poleasingowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Komputery poleasingowe 30 szt.
  

Criterion

Kryteria ocena techniczna
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)