Dostawy środków do utrzymania czystości oraz worków foliowych

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-18 10:00:00
Instytucja Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256473 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) - Zadanie nr 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) - Zadanie nr 2.
Zamawiający wymaga, aby w zadaniu nr 2 - pozycje od 1 do 8 posiadały oznakowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia
30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139, poz. 940).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Ulica ul. Spartańska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-637
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 8449406
Internet www.instytutreumatologii.pl
Regon 00028856700000
E mail dzial.zamowien@ir.ids.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka badawcza
Rodzaj zam inny jednostka badawcza
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zadanie nr 1 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 2 - 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednej dostawy wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. Zadanie 1 - dostawy środków do utrzymania czystości, Zadanie 2 - dostawy worków foliowych) o wartości brutto nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 15 000 zł, dla zadania nr 2 - 30 000 zł, i wykażą spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz dostaw należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wzór formularza oferty. 2. Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 6.2.2. SIWZ, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.instytutreumatologii.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych
Data skl 18/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zmiana umowy 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy; zmianie ulega cena jednostkowa netto, a cena jednostkowa brutto pozostanie bez zmian; 2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy; 3) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy z zastrzeżeniem § 4 ust. 3 umowy; 4) przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 4 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie miał parametry nie gorsze niż przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena przedmiotu objętego umową. 3. Obniżenie ceny jednostkowej towaru nie wymaga formy pisemnej i jest obowiązkowe w przypadku zmiany cen u producenta, wskaźnika euro, cen urzędowych itp. 4. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 3.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)