MODERNIZACJA STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU – III ETAP

Publication date 2017-06-21
End date 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525958-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: modernizacja struktury informatycznej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu obejmująca etap III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i usług objętych zamówieniem - załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 253145e6-fb0b-46b9-9d35-5f59cfd539b8
Biuletyn 525958-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Regon 2114648600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jastrzębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53148
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 333-09-30, 333 09 40
Zamawiajacy fax 71 332 37 76
Zamawiajacy email krepa@fos.wroc.pl
Adres strony url www.wfosigw.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa osoba prawna
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wfosigw.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty składane są w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WFOŚiGW we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu MODERNIZACJA STRUKTURY INFORMATYCZNEJ WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU – III ETAP
Numer referencyjny WOA.2710.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: modernizacja struktury informatycznej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu obejmująca etap III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i usług objętych zamówieniem - załącznik nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada odpowiednie doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje nadal, minimum jedno zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń klasy UTM, odpowiadających rodzajem urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykazu głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie potwierdzających wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji routerów klasy UTM, odpowiadających rodzajem urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika nr 4 do SIWZ;
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony za cenę taką jak podana w ofercie wykonawcy. Powyższa zmiana może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, jeżeli dotrzymanie terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od wykonawcy, których nie mógł przewidzieć na etapie podpisania umowy. W szczególności jeżeli po stronie zamawiającego wystąpią nieprzewidziane okoliczności lub wady struktury informatycznej uniemożliwiające realizację zamówienia, od których usunięcia będzie uzależniona prawidłowa realizacja zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria udostępnienie portalu on-line do zgłoszeń serwisowych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria ilość godzin wsparcia technicznego
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)