Dostawa materiałów z branż: malarskiej, budowlanej, ślusarskiej, elektrycznej i sanitarnej

Publication date 2012-12-04
End date 2012-12-12 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256617 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 310000006, 392242000, 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wyładunkiem materiałów z branż: malarskiej, budowlanej, ślusarskiej, elektrycznej i sanitarnej do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, zlokalizowanego na terenie Bazy Transportowo-Magazynowej położonej przy ul. Podolańskiej 52. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) części nr 1 - materiały z branży malarskie i budowlanej; 2) części nr 2 - materiały z branży ślusarskiej; 3) części nr 3 - materiały z branży elektrycznej; 4) części nr 4 - materiały z branży sanitarnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-844
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8412743, 8412740
Fax 061 8412744
Internet www.wielkopolska.policja.gov.pl
Regon 63070341000000
E mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza W celu spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części nr 1 - minimum 2 dostawy materiałów z branży malarskiej lub budowlanej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł w każdej z wykazanych dostaw; b) dla części nr 2 - minimum 2 dostawy materiałów branży ślusarskiej o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł w każdej z wykazanych dostaw; c) dla części nr 3 - minimum 2 dostawy materiałów z branży elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł w każdej z wykazanych dostaw; d) dla części nr 4 - minimum 2 dostawy materiałów z branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł w każdej z wykazanych dostaw - oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z odpowiednim formularzem kalkulacji cenowej - udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) Zmiana terminu dostawy: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - b termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; b) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; c) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/portal/KWP/591/1366/
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 A, pok. nr 3
Data skl 12/12/2012
Godz skl 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 A, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)