Modyfikacja i zmiana funkcjonalności Generatora wniosków o dofinansowanie dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 wraz z utrzymaniem

Publication date 2017-06-22
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535888-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacji i zmiany funkcjonalności Generatora wniosków o dofinansowanie dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (zwanego dalej Aplikacją) wraz z jego utrzymaniem. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
1) Etap I. Wykonanie modyfikacji i rozbudowy Aplikacji, uruchomienie zmodyfikowanej Aplikacji na wskazanym przez zamawiającego serwerze, przygotowanie instrukcji dla administratorów, pracowników zamawiającego i beneficjentów, przeprowadzenie instruktaży, oraz przekazanie kodów źródłowych, licencji i autorskich praw majątkowych na wskazanych w SOPZ obszarach eksploatacji wraz z udzieleniem gwarancji, rękojmi oraz Asysty technicznej przez 1 rok, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Etap II. Utrzymanie Aplikacji tj. świadczenie Asysty technicznej od drugiego roku eksploatacji oraz Obsługi technicznej, zgodnie z warunkami przedstawionymi w Załączniku nr 1, w terminie od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 31.12.2023r.
2. Aplikacja, o której jest mowa powyżej, dostępna jest pod adresem: https://lsi.rpo-swietokrzyskie.pl/
3. Aplikacja została napisana w języku Ruby przy pomocy framework'u Ruby on Rails z wykorzystaniem bazy danych PostgreSQL.
4. W ramach zamówienia do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: przeprowadzenie instruktaży, udzielenie licencji w zakresie dokonanej modyfikacji i zmiany funkcjonalności Aplikacji i dokumentacji, oraz przekazanie kodów źródłowych i autorskich praw majątkowych dla dostarczonej dla Województwa Świętokrzyskiego wersji Aplikacji i/lub na dostarczone oprogramowanie firm trzecich. Każdorazowo po dokonaniu jakichkolwiek modyfikacji w Aplikacji w trakcie Utrzymania Aplikacji wykonawca przekaże zamawiającemu kody źródłowe z zakresu dokonanych zmian wraz z autorskimi prawami majątkowymi i/lub licencjami – jeżeli zmiany będą tego wymagać.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89d23462-6864-4122-a599-b4cd68fd23cc
Biuletyn 535888-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 291019005
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901,
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl,
Adres strony url www.sejmik.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony dorota.bednarczyk@sejmik.kelce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Modyfikacja i zmiana funkcjonalności Generatora wniosków o dofinansowanie dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 wraz z utrzymaniem
Numer referencyjny DOA-III.272.1.39.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacji i zmiany funkcjonalności Generatora wniosków o dofinansowanie dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (zwanego dalej Aplikacją) wraz z jego utrzymaniem. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) Etap I. Wykonanie modyfikacji i rozbudowy Aplikacji, uruchomienie zmodyfikowanej Aplikacji na wskazanym przez zamawiającego serwerze, przygotowanie instrukcji dla administratorów, pracowników zamawiającego i beneficjentów, przeprowadzenie instruktaży, oraz przekazanie kodów źródłowych, licencji i autorskich praw majątkowych na wskazanych w SOPZ obszarach eksploatacji wraz z udzieleniem gwarancji, rękojmi oraz Asysty technicznej przez 1 rok, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Etap II. Utrzymanie Aplikacji tj. świadczenie Asysty technicznej od drugiego roku eksploatacji oraz Obsługi technicznej, zgodnie z warunkami przedstawionymi w Załączniku nr 1, w terminie od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 31.12.2023r. 2. Aplikacja, o której jest mowa powyżej, dostępna jest pod adresem: https://lsi.rpo-swietokrzyskie.pl/ 3. Aplikacja została napisana w języku Ruby przy pomocy framework'u Ruby on Rails z wykorzystaniem bazy danych PostgreSQL. 4. W ramach zamówienia do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: przeprowadzenie instruktaży, udzielenie licencji w zakresie dokonanej modyfikacji i zmiany funkcjonalności Aplikacji i dokumentacji, oraz przekazanie kodów źródłowych i autorskich praw majątkowych dla dostarczonej dla Województwa Świętokrzyskiego wersji Aplikacji i/lub na dostarczone oprogramowanie firm trzecich. Każdorazowo po dokonaniu jakichkolwiek modyfikacji w Aplikacji w trakcie Utrzymania Aplikacji wykonawca przekaże zamawiającemu kody źródłowe z zakresu dokonanych zmian wraz z autorskimi prawami majątkowymi i/lub licencjami – jeżeli zmiany będą tego wymagać.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 249083,33
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2023-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania całego zamówienia – do 31.12.2023 roku, z uwzględnieniem poniższych etapów: 1) Etap I - wykonanie modyfikacji Aplikacji, o której mowa w rozdziale III pkt 1.1) ma być zrealizowany w terminie do 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 2) Etap II - utrzymanie Aplikacji o którym mowa w rozdziale III pkt 1.2) będzie realizowany: A. Asysta techniczna będzie świadczona przez Wykonawcę zgodnie z warunkami zawartymi w SOPZ, w terminie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego do dnia 31.12.2023 r. a) za wynagrodzeniem ujętym w cenie wykonania modyfikacji Aplikacji (Etap I) w okresie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, b) za oddzielnym wynagrodzeniem począwszy od drugiego roku eksploatacji Aplikacji do 31.12.2023 r. B. Obsługa techniczna będzie świadczona przez Wykonawcę zgodnie z warunkami zawartymi w SOPZ w terminie od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 31.12.2023r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali poniżej opisane usługi: a) co najmniej dwa serwisy/aplikacje utworzone w języku Ruby, posiadające co najmniej funkcjonalności: logowanie użytkowników, zarządzanie rolami użytkowników, b) co najmniej jeden serwis/aplikację zawierający co najmniej 2 formularze służące do wprowadzania danych przez użytkowników, składający się co najmniej z 50 elementów (kontrolek) dzielonych na strony, c) co najmniej dwa serwisy/aplikacje z wykorzystaniem bazy danych PostgreSQL. UWAGA: Wymagania określone powyżej (w ppkt a, b i c) muszą być spełnione łącznie, co oznacza, że jeden serwis/aplikacja może spełniać więcej niż jedno z w/w wymagań. Właściwym będzie także wykazanie się realizacją odrębnych serwisów/aplikacji, gdzie każdy odrębnie spełni odpowiednie wymagania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 1.2), tj.: Wykazu serwisów/aplikacji wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, wg wzoru wskazanego w wezwaniu oraz do SIWZ (dodatek nr 5 do SIWZ) oraz załączenia dowodów określających czy zamówienia te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2. Zamawiający wymaga, aby dokumenty wskazane w pkt 1 sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA Zgodnie z §14 ust. 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 5 000,00 złotych (słownie złotych: Pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. 09 1020 2629 0000 9002 0342 7002 Nazwa i adres Zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie – Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na usługę modyfikacji Generatora wniosków o dofinansowanie 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b – e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie Zamawiającego pok. 13, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM”, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian niniejszej Umowy: 1) W przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. 2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, a także w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnym lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy. 3) W przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, co wynika z przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone. 4) Zmiany miejsc dostaw, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego. 5) W zakresie terminu, jeżeli w czasie realizacji zadania (Etap I) wystąpią niedające się przewidzieć na etapie ogłoszenia zamówienia warunki techniczne, logistyczne lub prawne uniemożliwiające realizację zadania - termin wydłuża się o czas przestoju. 6) Zmiany Umowy będą podyktowane koniecznością dostosowania do wymagań i wytycznych wynikających ze współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, w tym w szczególności warunków dotyczących kwalifikowalności wydatków – zmianie może ulec termin wykonania Umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. 7) Zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujętego Przedmiotem Umowy oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości Przedmiotu Umowy. 8) W okresie trwania Etapu II może nastąpić skrócenie okresu obowiązywania Umowy: a) na wniosek Zamawiającego - jeżeli kontynuacja nie będzie zasadna z punktu widzenia interesu Zamawiającego - z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, b) na wniosek Zamawiającego - jeżeli Wykonawca nie będzie świadczył zadań wynikających z Umowy - w trybie natychmiastowym, c) na wniosek Wykonawcy - w sytuacji gdy Wykonawca uzasadni brak możliwości kontynuowania świadczenia usługi - z zachowaniem 6 miesięcznego okresu wypowiedzenia Umowy. 2. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie: 1) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie. 2) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany Umowy. 3) Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji. 3. Z wnioskiem o dokonanie zmiany przewidzianej w ust. 1 może wystąpić również Zamawiający. Postanowienia ust. 2 pkt. 3) stosuje się odpowiednio.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas przywrócenia Aplikacji LSI do pracy po awarii krytycznej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)