Dostawa i serwis 26 komputerów stacjonarnych, 26 monitorów LCD, 4 laptopów i 1 drukarki dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Miasto Oświęcim
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538899-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 i serwis: 26 komputerów stacjonarnych z monitorami LCD, 4 laptopów oraz 1 drukarki. Opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry zostały opisane w załączniku C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 144f39cb-59c1-4798-b45d-2280ef6a1254
Biuletyn 538899-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Oświęcim
Regon 072181787
Zamawiajacy adres ulica Zaborska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338429311,
Zamawiajacy fax +48338429361
Zamawiajacy email zp@um.oswiecim.pl,
Adres strony url www.um.oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.oswiecim.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna zostać złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1 (dziennik podawczy) nie później niż do dnia 4 lipca 2017 r. do godz. 10:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i serwis 26 komputerów stacjonarnych, 26 monitorów LCD, 4 laptopów i 1 drukarki dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim
Numer referencyjny ZP.271.25.2017-IV
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 i serwis: 26 komputerów stacjonarnych z monitorami LCD, 4 laptopów oraz 1 drukarki. Opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry zostały opisane w załączniku C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, wskazanych poniżej, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, w przypadku gdy żądany dokument nie jest dostępny na stronie internetowej bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp. W tym celu Wykonawca winien wskazać w swojej ofercie adres strony internetowej (o ile jest inny niż podany niżej), pod którym Zamawiający odszuka wykonawcę (przedsiębiorcę) w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym wykorzystując wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych (odpowiednio: KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t, CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, wskazanych poniżej, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - certyfikat ISO serii 9001:2000 producenta sprzętu, b) deklarację zgodności CE.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1)Zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia lub terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; b) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia w części równej wynagrodzeniu przypadającemu za część przedmiotu umowy z której zrezygnowano. 2) Zmiany umowy w zakresie terminu wykonania: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o ilość dni równo okresowi; b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowania niniejszej SIWZ, które to okoliczności wynikły z przyczyn tkwiących w samym przedmiocie umowy lub na skutek działań lub zaniechań podmiotów zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy, z wyłączeniem wykonawcy. 3) Zmiany umowy w pozostałym zakresie: a) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, powodujących zmianę istotnych postanowień umowy w tym m.in. terminu lub wynagrodzenia, b) wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy dostaw, c) rodzaju/modelu sprzętu komputerowego w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu komputerowego (zakończona produkcja, niedostępność na rynku etc.). Zmiany umowy można dokonać co do rodzaju/typu/modelu sprzętu komputerowego pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego sprzętu komputerowego, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian. Zmiany powyższe nie mogą skutkować zmianą wartości umowy. Zmiany zaoferowanego sprzętu komputerowego, o której mowa wyżej może nastąpić pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi warunkami, o których mowa w niniejszym punkcie.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i serwis 26 komputerów stacjonarnych, 26 monitorów LCD dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeńi jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych podzespołów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Zalacznik krotki opis Dostawa i serwis 26 komputerów stacjonarnych, 26 monitorów LCD dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim, opis oraz minimalne parametry zamawianego sprzętu zostały określone w załączniku C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i serwis 4 laptopów oraz 1 drukarki dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeńi jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanych podzespołów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Zalacznik krotki opis Dostawa i serwis 4 laptopów oraz 1 drukarki dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto:
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)