ZAKUP ZESTAWU DO WYWAŻANIA I WYMIANY KÓŁ, SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO, TESTERA SIECI ŚWIATŁOWODOWEJ I KOMPRESORA POWIETRZA

Publication date 2017-06-26
End date 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539137-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 438000001, 385000000, 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do wyważania i wymiany kół, sprzętu do wyposażenia warsztatu samochodowego, testera sieci światłowodowej i kompresora powietrza warsztatu samochodowego, w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy w częściach I-IV będą realizowane jednorazowo w terminie przewidzianym na realizację zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych przed planowaną dostawą.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia, co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości na asortyment objęty częściami II-IV i 12-miesięcznej gwarancji jakości na asortyment objęty częściami I. W części III i IV okres gwarancji obejmuje również bezpłatne przeglądy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia obowiązuje 24-miesięczna rękojmią za wady, zgodnie z przepisami art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85d765f6-4970-4413-a017-028704ee840c
Biuletyn 539137-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
Regon 93038806200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czajkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 658 666,
Zamawiajacy fax 261 658 425
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl,
Adres strony url http://bip.wso.wroc.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wso.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej bud. 7 pok. 0.07
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP ZESTAWU DO WYWAŻANIA I WYMIANY KÓŁ, SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO, TESTERA SIECI ŚWIATŁOWODOWEJ I KOMPRESORA POWIETRZA
Numer referencyjny WNP/550/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do wyważania i wymiany kół, sprzętu do wyposażenia warsztatu samochodowego, testera sieci światłowodowej i kompresora powietrza warsztatu samochodowego, w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy w częściach I-IV będą realizowane jednorazowo w terminie przewidzianym na realizację zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych przed planowaną dostawą. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia, co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości na asortyment objęty częściami II-IV i 12-miesięcznej gwarancji jakości na asortyment objęty częściami I. W części III i IV okres gwarancji obejmuje również bezpłatne przeglądy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia obowiązuje 24-miesięczna rękojmią za wady, zgodnie z przepisami art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego.
Cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 139154,47
Waluta calosc pln
Informacje na temat katalogow mawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania faksem lub drogą elektroniczną zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 i art. 183 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy. 3. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, będzie się uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 4. Przez uchylenie się od podpisania umowy, Zamawiający rozumie między innymi niepodpisanie umowy w terminie określonym w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. 5. W przypadku wyboru, jako oferty najkorzystniejszej, oferty Wykonawcy określonego w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcjum) – Zamawiający przed podpisaniem umowy, zażąda umowy regulującej współpracę tych wspólników, zwierającą co najmniej następujące elementy: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części I - W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z treścią siwz, Zamawiający żąda: opisów, zaoferowanego asortymentu. W opisach Wykonawca zobowiązany jest zamieścić parametry faktyczne, takie jakie posiada oferowany przedmiot zamówienia, a nie przybliżone określone w siwz
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Opis oferowanego przedmiotu dostawy złożony wraz z ofertą (opis stanowi cześć oferty)– dotyczy asortymentu oferowanego przez Wykonawcę w cz. II – IV asortyment objęty daną częścią. Opis oferowanego przedmiotu dostawy stanowi treść oferty, musi zawierać nazwę handlową oferowanego produktu w danej pozycji asortymentowej, ze wskazaniem typu/modelu (jeżeli posiada) oraz co najmniej informacje dotyczące tych parametrów oferowanego produktu, które zostały wyszczególnione przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej pozycji asortymentowej, w tym informacje dotyczące parametrów podlegających ocenie punktowej w kryterium JAKOŚĆ/DODATKOWE WYPOSAŻENIE. Brak opisu oferowanego asortymentu w częściach i w pozycjach asortymentowych określonych powyżej, nie podlega uzupełnieniu i będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 2. Wykonawca składa powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umownych: W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1. jeżeli w trakcie realizacji umowy producent zaproponowanego w ofercie produktu, zakończy jego produkcję, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, o parametrach niegorszych, bądź lepszych, niż produkt zaproponowany w ofercie. Zmiana asortymentu wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta produktu o zaprzestaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że produkt zamienny spełnia warunki określone w SIWZ; 4.2. zmiana danych teleadresowych, wymagająca jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie jednostronnego zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) o maksimum 20% ilości ujętych w formularzu ofertowym – dopuszcza się zmianę całkowitej wartości umowy; w przypadku zwiększenia ilości jednej pozycji asortymentowej o maksymalnie 20%, kompensując to zmniejszeniem ilości innych pozycji zamówienia, kompensacja nie może zmienić maksymalnej całkowitej wartości umowy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości asortymentu przewidzianych w umowie; 6. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w ust. 5 niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tester sieci światłowodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13008,13
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa testera okablowania światłowodowego o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kompresor powietrza oddechowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34146,34
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kompresora powietrza oddechowego o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie warsztatu samochodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia warsztatu samochodowego tj. kompletnego zestawu diagnostycznego dla samochodów osobowych i ciężarowych, w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do wymiany kół
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu do wyważania wymiany kół tj. wyważarki do kół samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych oraz autobusów, a także automatycznej montażownicy do opon samochodowych, zgodnie z zakresem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)