dzierżawa i obsługa serwisowa urządzeń kserograficznych wraz z tonerami

Publication date 2017-06-27
End date 2017-07-05 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540008-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń oraz ich instalacja na platformie serwera Zamawiającego i przeprowadzenie szkoleń w ciągu do 21 dni od daty podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb3f00f4-85c0-41f7-a217-44284dcefa68
Biuletyn 540008-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Regon 51033874400000
Zamawiajacy adres ulica ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 215 281,
Zamawiajacy fax 896 215 354
Zamawiajacy email zzp@wspol.edu.pl,
Adres strony url http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek nr 18, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu dzierżawa i obsługa serwisowa urządzeń kserograficznych wraz z tonerami
Numer referencyjny 24/DZiT/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń oraz ich instalacja na platformie serwera Zamawiającego i przeprowadzenie szkoleń w ciągu do 21 dni od daty podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia o 1 szt. każdego urządzenia kserograficznego w rodzaju i cenie określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie dodatkowych kserokopiarek nastąpi na warunkach i zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w poniższych przypadkach, jeżeli przypadki te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług – przyjmuje się, że wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT, a co za tym idzie jego wartość oraz wartość umowy brutto; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wysokości wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej za pracę wpływa na koszty wykonania zamówienia; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wpływa na koszty wykonania zamówienia. 2. Zmianę wysokości kosztów wykonania zamówienia, o których mowa w ust. 2, jej zasadność i wysokość musi wykazać strona, dla której zmiana ta jest korzystna. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zastosowania prawa opcji.
IV 4 4 data 2017-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia od daty podpisania umowy na dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń oraz
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas naprawy urządzeń w ramach obsługi serwisowej od daty zgłoszenia usterki
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)