Dostawa materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Poligrafia XXI wieku (znak sprawy ZP-121/12).
Publication date | 2012-12-04 |
End date | 2012-12-12 11:00:00 |
Instytucja | Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 487306 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Poligrafia XXI wieku objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości materiałów, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Wymagania stawiane wykonawcy : 1) Wykonawca gwarantuje, ze dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 3) Jeżeli w czasie udzielonej gwarancji zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w terminie 48 godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związanie z naprawą ponosi wykonawca. 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 6) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, do siedziby zamawiającego, w godz. 800-1600 poniedziałek - piątek. Zakres i warunki zamówienia określone zostały w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście |
Ulica | ul. Nowogrodzka 43 |
Nr domu | 43 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-691 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 6998449 |
Fax | 022 6998154 |
Internet | www.srodmiescie.warszawa.pl |
Regon | 01525966300108 |
E mail | wzp@srodmiescie.warszawa.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 7 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej umowy polegającej na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Wartość dostawy nie może być mniejsza niż 3.000,00 zł (brutto). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej: 1) wartości podatku VAT i wynagrodzenia netto bez możliwości zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany podatku VAT, 2) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Tak |
Aukcja dod info | http://aukcje.um.warszawa.pl |
Spec www | www.srodmiescie.warszawa.pl |
Spec war | Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118 Formularz SIWZ jest bezpłatny. |
Data skl | 12/12/2012 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria ogólna. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Inf dodat | Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Poligrafia XXI wieku objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |