Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego i sprzętu audiowizualnego

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530274-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 320000001, 302000001, 323420002, 320000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu do siedziby Zamawiającego:
1) CZĘŚĆ I: sprzęt komputerowy i oprogramowanie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, tj.:
Laptop – 25 szt., Monitor interaktywny – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt., Router – 1 szt., Kamera internetowa – 12 szt., CorelDraw Grafix X8. Pakiet Classroom (15+1) dla edukacji lub równoważny – 2 zestawy, Oprogramowanie biurowe typu Pakiet Office np. MS Office 2016 standard lub równoważny dla edukacji – 24 szt., VideoStudio Pro X8. Education License. License Multi. License Clasroom (15+1) lub równoważny – 1 zestaw, okablowanie strukturalne – s. A3/19, s. A3/12, s. A3/10, Biblioteka ICIM, AdobePhotoshop Elements lub równoważny dla edukacji – 24 szt.,
2) CZĘŚĆ II: sprzęt nagłaśniający, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, tj.:
Niskonapięciowa matryca 8x8 urządzenie centralne – 1 szt., Pulpit mikrofonowy – 2 szt., Naścienny manipulator strefowy – 4 szt., Zintegrowany w obudowie19”/1U odtwarzacz muzyki tła – 1 szt., Wzmacniacz miksujący 120W z MP3 i tygodniowym timerem – 1 szt., Wzmacniacz mocy 2x240 W – 1 szt., Wzmacniacz mocy 4x240 W – 1 szt., szafa 19” rack – 1 szt., Głośnik ścienny zewnętrzny 20W z regulatorem – 45 szt., Osprzęt szafy nagłośnienia – 1 kpl., Słuchawki bezprzewodowe – 1 szt., Okablowanie – 350 mb, Mocowanie – 1230 szt., Przedłużacz – 4 szt., Listwa – 350 mb, Przewód – 50 mb
3) CZĘŚĆ III: sprzęt audiowizualny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, tj.:
Aparat cyfrowy – 13 szt., Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., Dyktafon – 6 szt., Kamera cyfrowa – 2 szt., Telewizor – 1 szt., Odtwarzacz DVD – 1 szt.
2. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016, sprawne technicznie, muszą spełniać wymagania określone w OPZ, muszą być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, w opakowaniach oryginalnych producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy.
3. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie, sprzęt nagłaśniający i sprzęt audiowizualny w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
4. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami spełniania warunków normy jakościowej wydanymi przez firmę będącą ich producentem lub innymi dokumentami równoważnymi wydanymi przez uprawnioną jednostkę, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim i innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania, a także ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w ww. opisie. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń i oprogramowania, aprobaty techniczne i inne dokumenty zawierające dane techniczne
i funkcjonalności oferowanych urządzeń oraz oprogramowania lub może w inny sposób wykazać równoważność oferowanych rozwiązań.
6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych
w opisie przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb08f102-6db0-4fe1-9925-44a9e4714057
Biuletyn 530274-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
Regon 73531600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15687
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 679 38 80,
Zamawiajacy fax 85 679 38 80 wew. 190
Zamawiajacy email sp12@um.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: „Akademia Pomysłów BUILD-UP” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp12bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1A, 15-687 Białystok (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego i sprzętu audiowizualnego
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu do siedziby Zamawiającego: 1) CZĘŚĆ I: sprzęt komputerowy i oprogramowanie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, tj.: Laptop – 25 szt., Monitor interaktywny – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt., Router – 1 szt., Kamera internetowa – 12 szt., CorelDraw Grafix X8. Pakiet Classroom (15+1) dla edukacji lub równoważny – 2 zestawy, Oprogramowanie biurowe typu Pakiet Office np. MS Office 2016 standard lub równoważny dla edukacji – 24 szt., VideoStudio Pro X8. Education License. License Multi. License Clasroom (15+1) lub równoważny – 1 zestaw, okablowanie strukturalne – s. A3/19, s. A3/12, s. A3/10, Biblioteka ICIM, AdobePhotoshop Elements lub równoważny dla edukacji – 24 szt., 2) CZĘŚĆ II: sprzęt nagłaśniający, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, tj.: Niskonapięciowa matryca 8x8 urządzenie centralne – 1 szt., Pulpit mikrofonowy – 2 szt., Naścienny manipulator strefowy – 4 szt., Zintegrowany w obudowie19”/1U odtwarzacz muzyki tła – 1 szt., Wzmacniacz miksujący 120W z MP3 i tygodniowym timerem – 1 szt., Wzmacniacz mocy 2x240 W – 1 szt., Wzmacniacz mocy 4x240 W – 1 szt., szafa 19” rack – 1 szt., Głośnik ścienny zewnętrzny 20W z regulatorem – 45 szt., Osprzęt szafy nagłośnienia – 1 kpl., Słuchawki bezprzewodowe – 1 szt., Okablowanie – 350 mb, Mocowanie – 1230 szt., Przedłużacz – 4 szt., Listwa – 350 mb, Przewód – 50 mb 3) CZĘŚĆ III: sprzęt audiowizualny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, tj.: Aparat cyfrowy – 13 szt., Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., Dyktafon – 6 szt., Kamera cyfrowa – 2 szt., Telewizor – 1 szt., Odtwarzacz DVD – 1 szt. 2. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016, sprawne technicznie, muszą spełniać wymagania określone w OPZ, muszą być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, w opakowaniach oryginalnych producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 3. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie, sprzęt nagłaśniający i sprzęt audiowizualny w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 4. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami spełniania warunków normy jakościowej wydanymi przez firmę będącą ich producentem lub innymi dokumentami równoważnymi wydanymi przez uprawnioną jednostkę, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim i innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania, a także ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy. 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w ww. opisie. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń i oprogramowania, aprobaty techniczne i inne dokumenty zawierające dane techniczne i funkcjonalności oferowanych urządzeń oraz oprogramowania lub może w inny sposób wykazać równoważność oferowanych rozwiązań. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 32000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin 2017-08-18 dotyczy Części I i III zamówienia. Termin 2017-08-31 dotyczy Części II zamówienia.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełniania warunku, wykonawca winien wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych, wykonuje: a) dot. CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min. 60 000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 60 000 zł brutto), b) dot. CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej dwie dostawy sprzętu nagłaśniającego o wartości min. 25 000 zł brutto każda dostawa (w przypadku dostaw nadal wykonywanych – wartość zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 25 000 zł brutto), c) dot. CZĘŚCI III zamówienia – nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia, w celu spełnienia powyższego warunku, dostaw o wartości mniejszej niż wymagana. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony wyżej zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum zrealizował (realizuje) co najmniej dwie dostawy określone w sekcji III.1.3) odpowiednio lit. a i/lub lit. b (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw (oddzielnie dla CZĘŚCI I i II zamówienia) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wg załącznika nr 4 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ); 2. W przypadku, gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ); 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (w załączniku nr 3 do SIWZ), 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z par. 11 umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związane z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę, b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 2) zmiany produktów/urządzeń objętych przedmiotem zamówienia pod warunkiem zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie parametrów technicznych w stosunku do parametrów technicznych sprzętu zaoferowanego przez niego w ofercie. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjująca zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy oraz sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, tj.: Laptop – 25 szt., Monitor interaktywny – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt., Router – 1 szt., Kamera internetowa – 12 szt., CorelDraw Grafix X8. Pakiet Classroom (15+1) dla edukacji lub równoważny – 2 zestawy, Oprogramowanie biurowe typu Pakiet Office np. MS Office 2016 standard lub równoważny dla edukacji – 24 szt., VideoStudio Pro X8. Education License. License Multi. License Clasroom (15+1) lub równoważny – 1 zestaw, okablowanie strukturalne – s. A3/19, s. A3/12, s. A3/10, Biblioteka ICIM, AdobePhotoshop Elements lub równoważny dla edukacji – 24 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu nagłaśniającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe W Części II zamówienia wydłużona gwarancja (36, 48 miesięcy) dotyczy produktów wymienionych w poz. 1 - 11 tabeli (załącznik nr 1B do SIWZ).
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu nagłaśniającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, tj.: Niskonapięciowa matryca 8x8 urządzenie centralne – 1 szt., Pulpit mikrofonowy – 2 szt., Naścienny manipulator strefowy – 4 szt., Zintegrowany w obudowie19”/1U odtwarzacz muzyki tła – 1 szt., Wzmacniacz miksujący 120W z MP3 i tygodniowym timerem – 1 szt., Wzmacniacz mocy 2x240 W – 1 szt., Wzmacniacz mocy 4x240 W – 1 szt., szafa 19” rack – 1 szt., Głośnik ścienny zewnętrzny 20W z regulatorem – 45 szt., Osprzęt szafy nagłośnienia – 1 kpl., Słuchawki bezprzewodowe – 1 szt., Okablowanie – 350 mb, Mocowanie – 1230 szt., Przedłużacz – 4 szt., Listwa – 350 mb, Przewód – 50 mb
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu audiowizualnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu audiowizualnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, tj.: Aparat cyfrowy – 13 szt., Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., Dyktafon – 6 szt., Kamera cyfrowa – 2 szt., Telewizor – 1 szt., Odtwarzacz DVD – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin naprawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)