jałowe zestawy serwet operacyjnych jednorazowego użytku, fartuchy

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
Miejscowość Gorlice
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541697-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331411166, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1: Jałowe zestawy serwet operacyjnych łącznie 2020 szt.
Pakiet nr 2: Jałowa serweta do operacji na dłoni lub stopie 650 szt.
Pakiet nr 3: Jałowy zestaw serwet do operacji ginekologicznych 250 szt.
Pakiet nr 4: Jałowa serweta do operacji z otworem łącznie 4 200 szt.
Pakiet nr 5: Jałowa serweta na stolik Mayo 400 szt.
Pakiet nr 6: Jałowa serweta różne rozmiary łącznie 18 750 szt.
Pakiet nr 7: Ręcznik celulozowy - zestaw 12 000 szt.
Pakiet nr 8: Jałowy zestaw serwet do cięcia cesarskiego 300 szt.
Pakiet nr 9: Jałowy zestaw serwet do porodu 600 szt.
Pakiet nr 10: Jednorazowy podkład chłonny łącznie 15 500 szt.
Pakiet nr 11 Jednorazowy podkład poporodowy łącznie 700 szt. opakowań
Pakiet nr 12: Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy - zestaw 11000 szt.
Pakiet nr 13: Fartuch chirurgiczny standardowy 2700 szt.
Pakiet nr 14: Fartuch higieniczny 800 szt.
Pakiet nr 15: Sterylny zestaw do operacji łącznie 610 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f78bcf89-e231-4ac4-a8db-5bfdc3ce98ef
Biuletyn 541697-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
Regon 000308614
Zamawiajacy adres ulica ul. Węgierska
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gorlice
Zamawiajacy kod pocztowy 38-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48183553317,
Zamawiajacy fax +48183553307
Zamawiajacy email bzp@szpital.gorlice.pl,
Adres strony url www.szpital.gorlice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.gorlice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.gorlice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach Ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice
Nazwa nadana zamowieniu jałowe zestawy serwet operacyjnych jednorazowego użytku, fartuchy
Numer referencyjny 46_2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1: Jałowe zestawy serwet operacyjnych łącznie 2020 szt. Pakiet nr 2: Jałowa serweta do operacji na dłoni lub stopie 650 szt. Pakiet nr 3: Jałowy zestaw serwet do operacji ginekologicznych 250 szt. Pakiet nr 4: Jałowa serweta do operacji z otworem łącznie 4 200 szt. Pakiet nr 5: Jałowa serweta na stolik Mayo 400 szt. Pakiet nr 6: Jałowa serweta różne rozmiary łącznie 18 750 szt. Pakiet nr 7: Ręcznik celulozowy - zestaw 12 000 szt. Pakiet nr 8: Jałowy zestaw serwet do cięcia cesarskiego 300 szt. Pakiet nr 9: Jałowy zestaw serwet do porodu 600 szt. Pakiet nr 10: Jednorazowy podkład chłonny łącznie 15 500 szt. Pakiet nr 11 Jednorazowy podkład poporodowy łącznie 700 szt. opakowań Pakiet nr 12: Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy - zestaw 11000 szt. Pakiet nr 13: Fartuch chirurgiczny standardowy 2700 szt. Pakiet nr 14: Fartuch higieniczny 800 szt. Pakiet nr 15: Sterylny zestaw do operacji łącznie 610 szt.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Deklaracja zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego , spełnianie wymaganych parametrów technicznych – karty techniczne gotowych , sterylnych wyrobów potwierdzające zgodność z normą PN-EN 13795, foldery, katalogi, zdjęcia, próbki.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku: 6. Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach niemożliwych do przewidzenia, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 8. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 9. Zamawiający dopuszcza zmiany przedmiotu umowy na inny o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, w następujących przypadkach: a. zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, b. w razie wycofania z produkcji przedmiotu umowy z uwagi na postęp technologiczny. 10. W związku ze zmianami, o których mowa w pkt. 9 strony, strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego. 11. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa jałowe zestawy serwet operacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowe zestawy serwet operacyjnych do operacji brzuszno kroczowych, do operacji na kolanie, do operacji na biodrze, uniwersalnych, uniwersalnych do długich zabiegów łącznie 2020 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jałowa serweta do operacji na dłoni lub stopie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowa serweta do operacji na dłoni lub stopie 650 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zestaw serwet do operacji ginekologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowy zestaw serwet do operacji ginekologicznych 250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Jałowa serweta do operacji z otworem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowa serweta do operacji z otworem łącznie 4 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jałowa serweta na stolik Mayo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowa serweta na stolik Mayo 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jałowa serweta różne rozmiary
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowa serweta różne rozmiary łącznie 18 750 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ręcznik celulozowy - zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręcznik celulozowy - zestaw 12 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jałowy zestaw serwet do cięcia cesarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowy zestaw serwet do cięcia cesarskiego 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Jałowy zestaw serwet do porodu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowy zestaw serwet do porodu 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Jednorazowy podkład chłonny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy podkład chłonny łącznie 15 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Jednorazowy podkład poporodowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy podkład poporodowy łącznie 700 szt. opakowań
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy - zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny pełnobarierowy - zestaw 11000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Fartuch chirurgiczny standardowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny standardowy 2700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Fartuch higieniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuch higieniczny 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Sterylny zestaw do operacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny zestaw do operacji łącznie 610 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)