WI-01-2.271.2.13.2017 „Wykonanie, dostawa i montaż mebli, w ramach zadania pn. Muzeum Podgórza – Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1”

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539605-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie, dostawa i montaż mebli, w ramach zadania pn. Muzeum Podgórza – Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone we Wzorze umowy i załącznikach do umowy: zał. nr 1 A – Projekt aranżacji, zał. nr 1 B – Przedmiar zamówienia - stanowiących zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42845132-b400-400b-b6ad-0c5482a4bd31
Biuletyn 539605-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa
Regon 35155435300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielopole
Zamawiajacy adres numer domu 17a
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 6168414,
Zamawiajacy fax 12 6168418
Zamawiajacy email ewa.pawlicka@um.krakow.pl, monika.chmielewska@um.krakow.pl
Adres strony url www.bip.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia pozyskał środki pochodzące z programu: numer projektu: RPMP.06.01.01-12-0095/16, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami, Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM, nazwa projektu: „Muzeum Podgórza - oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w postępowaniu należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa, ul. Wielopole 17A - Sekretariat Wydziału Inwestycji (IV piętro), pok. 400
Nazwa nadana zamowieniu WI-01-2.271.2.13.2017 „Wykonanie, dostawa i montaż mebli, w ramach zadania pn. Muzeum Podgórza – Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1”
Numer referencyjny WI-01-2.271.2.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie, dostawa i montaż mebli, w ramach zadania pn. Muzeum Podgórza – Oddział Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – adaptacja nieruchomości przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone we Wzorze umowy i załącznikach do umowy: zał. nr 1 A – Projekt aranżacji, zał. nr 1 B – Przedmiar zamówienia - stanowiących zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-20T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Szczegółowe zapisy dotyczące terminu wykonania umowy zostały ujęte w §2 wzoru umowy, stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem 1 zamówienia (umowy), które: obejmuje wykonanie (dostawę) i montaż mebli o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto, w tym: również wykonanie (dostawę) i montaż mebli wykonanych ze szkła na podstawie indywidualnego projektu o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie z tej bazy danych. 2. PODMIOTY ZAGRANICZNE a)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji III pkt 1 ppkt3) niniejszego ogłoszenia) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat zakończenia i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumenty te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia); Uwaga: jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą takie oświadczenie, a wystąpi jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała ona obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 5. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 11 wzoru umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Pozostałe informacje dotyczące zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.krakow.pl w zakładce zamówienia publiczne - dostawy - bezpośrednio pod ogłoszeniem.

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)