Dostawa oraz montaż mebli laboratoryjnych. Część A – Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Część B – Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541737-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż mebli laboratoryjnych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części tj.:
Część A Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej
Część B Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami
2. Miejsce dostaw i montażu:
Część A Katedra i Zakład Biochemii Lekarskiej, ul. Chałubińskiego 10, Wrocław.
Część B Katedra i Klinika Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami, ul. Wybrzeże Pasteura 4, Wrocław.
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. – na miejsce wskazane przez Użytkownika danej Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę.
3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2 A-B (Arkusz Informacji Technicznej) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 5 do Siwz).
5. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszach Informacji Technicznej - załączniki nr 2 A-B do Siwz.
6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 197e284e-557b-41bc-acc2-f6837e21a159
Biuletyn 541737-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174,
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl,
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 110.1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz montaż mebli laboratoryjnych. Część A – Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Część B – Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-38/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż mebli laboratoryjnych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części tj.: Część A Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej Część B Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami 2. Miejsce dostaw i montażu: Część A Katedra i Zakład Biochemii Lekarskiej, ul. Chałubińskiego 10, Wrocław. Część B Katedra i Klinika Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami, ul. Wybrzeże Pasteura 4, Wrocław. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. – na miejsce wskazane przez Użytkownika danej Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2 A-B (Arkusz Informacji Technicznej) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 5 do Siwz). 5. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszach Informacji Technicznej - załączniki nr 2 A-B do Siwz. 6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 77
Informacje na temat katalogow Maksymalne terminy realizacji przedmiotu zamówienia liczone od daty podpisania umowy: Część A - do 11 tygodni Część B – do 5 tygodni Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy (wzór – załącznik 1 A-B do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 2 A-B do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 77
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej przy ul. Chałubińskiego 10, Wrocław.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami przy ul. Wybrzeże Pasteura 4, Wrocław.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)