Dostawę sprzętu medycznego Pakiet nr 1 - wiertarka ortopedyczna Pakiet nr 2 - myjko dezynfektor Pakiet nr 3 – aparaty EKG - 3 szt

Publication date 2017-06-29
End date 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541768-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000000, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją
i uruchomieniem, określonego w poszczególnych pakietach. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1a, 1b,
1c, do SIWZ. Określa on parametry wymagalne – graniczne i oceniane. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Oferta, której sprzęt nie będzie spełniał warunków granicznych zostanie odrzucona.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji nie starszy niż 2017.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b1e7ebd-b6be-4ab2-91e3-7551db4b482c
Biuletyn 541768-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111,
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl,
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu medycznego Pakiet nr 1 - wiertarka ortopedyczna Pakiet nr 2 - myjko dezynfektor Pakiet nr 3 – aparaty EKG - 3 szt
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/41/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z instalacją i uruchomieniem, określonego w poszczególnych pakietach. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SIWZ. Określa on parametry wymagalne – graniczne i oceniane. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Oferta, której sprzęt nie będzie spełniał warunków granicznych zostanie odrzucona. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji nie starszy niż 2017.
Cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a ( oferowany pakiet) do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła : a) zmiana stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego- wiertarka ortopedyczna o parametrach określoncyh w pakiecie nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego- myjko-dezynfektora o parametrach technicznych określonych w pakiecie nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego- aparaty EKG o parametrach technicznych określonych w pakiecie nr 2
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Ocena techniczna
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)